Rapporter
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Det er nok litt individuelt, og kan komme an på fôr, pels osv. Men du kan jo prøve å gi ham et bad? Litt avhengig av hvor lenge du passer ham, et par dager går vel greit, men om det er en uke eller mer er det jo fint å slippe.
-
Jeg passer for tiden en langhårsbelger, kul og trivelig type, men jeg syns han lukter ganske mye, er dette vanlig? Han har ikke dårlig ånde eller noe slikt, bare generelt lukter. Jeg innbiller meg at kanskje hannhunder generelt lukter litt mer enn tisper? Har tisper selv av litt mindre type, de lukter ingenting.
-
Av Stjerneskinn · Skrevet
Du burde absolutt venne hunden litt gradvis til det igjen, en uke eller to før det er oppe i 7-9t om hunden ellers er vant med å være dette. -
Hvis hunden er vant til å være alene fra før så tenker jeg at det ikke burde være noe problem. Jeg antar du har vært litt ute av huset uten hunden mens du har vært sykemeldt også?
-
Hei! jeg har gått sykemeldt i omtrent 3 mnd. nå, og skal inn i en ny jobb. Hunden har jo åpenbart blitt vandt til at jeg er hjemme «hele tiden». Er det best å bare reise på jobb og ikke gjøre noe stort ut av det? Burde han få noe ekstra godt å spise i det jeg drar?
-
-
Nylig opprettede emner