-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Det er ingen grunn til Ä ikke bruke tÞrrfÎr som godbiter ellers ogsÄ, det er jo bare mat, sÄ lenge hunden vil ha det. Og vÊr for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spÞrsmÄl som en veterinÊr vet Ä spÞrre fÞr man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an pÄ hvilke kilder man bruker. Og har lov til Ä bruke. SÄ enten er AI-en trent pÄ ulovlig materiale, eller sÄ har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell pÄ hundehold i ulike land, sÄ selv forutsetninger for forskning og rÄd fra profesjonelle vil variere stort.
-
Av Voffseboffsen · Skrevet
AltsĂ„ hvorfor har ikke jeg tenkt pĂ„ dette?! SĂ„ genialt med AI altsĂ„đđ»Â Har snakket med vetrinĂŠr igjen i gĂ„r, og vi skal forsĂžke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i gĂ„r og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skĂ„la for han skulle spise Hills-bitene fĂžrstđ€ŁÂ Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, sĂ„ de kunne han fĂ„ 4 stk av om dagen, selv om han er pĂ„ eliminasjonsdiett. SĂ„ GJETT om det ble fest hjemme i gĂ„r. FĂžrste godbit pĂ„ mer enn syv uker. Fikk ogsĂ„ sove natta gjennom uten magetrĂžbbel og i morres var avfĂžring fast og fin!  Har skikkelig tro pĂ„ at dette skal bli brađ«¶đ» OG nĂ„r vi forhĂ„pentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker sĂ„ skal vi starte med VOM fra taste!  Tusen takk for gode rĂ„d folkensđđ»đđ»đđ»đđ» Dere er helt supre som tar dere tid til Ă„ svare, og nĂ„ er vi sÄÄ lykkelige i heimenđ   -
Takk! đ„° Jeg glemte at det finnes en verden av smĂ„ butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og mĂ„neden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vĂŠrt pĂ„ kurstime med rĂ„for klabb og klĂŠss og isj, og sĂ„ ikke veldig lyst pĂ„ fremtiden. FĂ„r hamstre.
-
Et enkelt nettsÞk ga meg flere nettbutikker som har det? Ellers sÄ er det flere som har lignende produkter, jeg kjÞpte noen veldig gode for noen Är siden, men husker ikke merke nÄ. Var ikke K9.
-
Fortviler, fordi det er tomt for nomnoms đš Det perfekte snĂŠck. Smakelighet pĂ„ hĂžyde med favoritt rĂ„for, men i en konsistens som kan skjĂŠres med ostehĂžvel, til tynne, store skiver som dekker store deler av tunga og ganen og gir maks bĂŠng for the bucks - verdi per kalori - som belĂžnning. Rene rĂ„varer av dyr, ikke noe vegetabilsk tull som fillere, i verdens mest tasty snĂŠck av en konsistens som ikke klĂŠsser til lomma eller hendene. ..og det er TOMT. LĂ„ to pĂžlser igjen i hylla pĂ„ K9 Hundesenter i dag. Jeg kjĂžpte den ene. Tomt. You don't know what you've got till it's gone. Det der er en uerstattelig belĂžnning. Alt annet er enten for tĂžrt og for lav verdi, og feil form, eller for klĂŠssete og ekkelt og uhygienisk Ă„ fare rundt hjemmefra med.  K9 Nomnoms er (var? đ) den P E R F E K T E treningsgodbit.  Gid noen med litt kundegrunnlag kan pushe pĂ„ K9 for Ă„ fĂ„ de til Ă„ produsere mer av det der. Finnes faktisk ikke andre belĂžnninger av samme kvalitet. Enten mĂ„ vi nĂ„ ned pĂ„ belĂžnningsverdi, eller jeg mĂ„ begynne klĂŠsse med Ă„ ha Vom og kjĂžleelementer i lommene K9 Nom Noms produsert av K9 Hundesenter - Midt-Norsk Kompetansesenter for hund. Please, please! Noen med litt kundegrunnlag og salgsvolum, push dem for Ă„ fĂ„ produsert mer av det der đ„ș  Â
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts