-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Da er han jo ung, pÄ godt og vondt, og kan formes mye. Kurs er uansett gÞy og lÊrerikt.
-
Har litt erfaring med Japansk spisshund. Pelsstell: De 2 fĂžrste jeg hadde slapp pels 2 ganger i Ă„ret, hvor mesteparten av pelsen kom ut pĂ„ veldig kort tid. Endel bĂžrsting da, men lite pelsstell ellers. Han jeg har nĂ„ gjĂžr ikke det, men har de vanlige rĂžytepriodene vĂ„r og hĂžst. Han krever ikke veldig mye pelsstell utenom rĂžyteperiodene, pleier Ă„ bĂžrste ham nĂ„r den blir badet. Anbefaler en hundeblĂ„ser for Ă„ lette pelsstellet og greit Ă„ fĂ„ tĂžrket dem nĂ„r de har blitt dusjet.  AktivitetsnivĂ„: De er med pĂ„ det meste men mine har egentlig ikke krevd mye. Stort sett fornĂžyd bare de fĂ„r en god tur hver dag. Mine har ogsĂ„ drevet med alt fra ID-spor til agility og kost seg med det. LydnivĂ„: Veldig induvidielt, men spisshunder er jo kjent for Ă„ ha litt lyd. Mine 2 siste har varslet nĂ„r det kommer noen, noen ganger men ikke sĂ„ ofte nĂ„r noen har gĂ„tt forbi, men jeg har flere hunder, bla en sheltie som bjeffer for alt sĂ„ hvor mye lyd det ville vĂŠrt uten ham vet jeg ikke. FĂžrste min bjeffet bare nĂ„r noen ringte pĂ„. Min er stort sett rolig pĂ„ hotell, nĂ„r det bare er ham eller med den andre roligere sheltien min. Sjelden de bjeffer hele tiden, har bodd pĂ„ motell med mange andre japanske spisshunder og ingen av de stĂ„r Ă„ bjeffer hele dĂžgnet. Vet det er flere i JS miljĂžet som har med sine pĂ„ bĂ„t uten problemer. Â
-
Han er snart tre Är, men har mye ungdom i seg enda merker jeg. Takk for godt svar! Jeg har tenkt at vi burde gÄ pÄ et kurs sammen ja. Som du nevner sÄ er det noe med Ä bli kjent med treningen sammen.
-
@BusannKan kanskje si litt om det. De krever jo litt bÞrsting og pelsstell, men er ganske selvrensende. Det blir fort litt stÞvsuging ogsÄ.
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts