-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Noen som har tips til hundefĂžrer jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre stĂžrrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles pĂ„ mĂ„l, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundefĂžrerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke vĂŠre butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands Ă„, gjerne kommenter lenkeđ  Â
-
Min hund skal vÊre hjemme alene, og jeg liker det ikke. Og det gjÞr ikke hunden heller. Er redd det blir bjeffing og stressing. FÄr gÄ en god tur fÞrst, og gi han mat. Og hÄpe det ordner seg. Det blir heldigvis ikke sÄ mange timene han skal vÊre alene. Han har alltid vÊrt med tidligere juleselskaper. Men en annen i besÞket skal ha sin store hannhund med. Og jeg har absolutt ikke tenkt Ä la min hund mÄtte omgÄs den andre hunden. Neste Är blir vi nok hjemme.  En venninne lar hundene sitte i bilen mens hun er i juleselskap. Det er ikke et tema for meg.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts