Toya Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 så søte de er søte små nurk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Sjarmerende små klumper Lykke til med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Nydelige var de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Næmmen, noe så nusselig a gitt.. Gratulerer med et fint valpekull Aud. Hyggelig å høre at fødselen gikk naturlig for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Tydelig at der er forskjell da Mesteparten av sheltieoppdretterene jeg kjenner tar tempen på tispa. JEg begynner å måle tempen når det er 1 uke til termin. Derfor er jeg alltid godt foberedt nå fødselen kommer igang. På våre hunder går tempen rett under 37 grader, og da kan jeg garantere valper innen et døgn Mine hunder er veldig vant til dette med temperaturmåling, så de blir faktisk ikke stresset av det Jeg har aldri brukt temp måling på våre hunder, men har likevel aldri blitt overrasket av en fødsel. Tispene våre har vært stabile i termin, 58, 59 og 60 dager etter paring, så jeg er klar fra dag 57. Ellers ser jeg på atferden til tispa når det begynner å nærme seg. Jeg er vel mer bekymret for at noe skal gå galt når fødselen er i gang... Men heldigvis har vi god kontakt med flere veterinærer, og vi ringer alltid når fødselen er i gang, slik at de vet at det kan komme telefon underveis. Nærmeste vet bor bare 5 minutter unna, så han kommer kjapt hvis det trengs. Enhver får vel gjøre som man føler seg komfortabel med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Kjempe flott å høre om en bulldog som føder selv. Det viser vel at hvis oppdrettere tar problemer på alvor, så kan man gjøre noe med det. Man avler vel ikke på så ekstreme hoder lenger? Synes rasen ser mye sunnere ut på flere måter nå, enn for bare noen år siden. Ellers kan det vel hende at flere kunne føde naturlig, men at oppdretter ikke tør å la dem prøve?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Gratulerer med valper da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolcevita Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Gosh..... De er jo bare skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 så gøy å lese at det gikk bra! valpene var skjønne, ser ut som fargene blir nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Så nydelige valper! gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Nåmin så utrolig skjønne små! Gratulerer så meget og håper vi får se flere bilder etterhvert som de vokser opp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorab01 Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Å Gud AUD die er bare helt NYDELIGE!! Håper vi for se flere bilder av dem vokse seg til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2006 Gratulerer med valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Gratulerer med valpene! Så morro å høre at det gikk såppass bra! Håper på å se bilder av de små vokse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 har de vokst noe da aud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar