Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen, Eidsvoll

Caroline

Recommended Posts

Skrevet

Annette, Loke, Lita og jeg kommer imorgen! Vi kommer sikkert til å være v belger ringen, kjenner jeg Annette rett! ;)

Bare skrik ut hvis noen ser oss!! :D

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna
Skrevet

Er det ingen som har resultater fra i dag??

Jeg har ventet på resultater i hele dag, holder på å gå ut av mitt gode skinn her... banana

Skrevet

Er det ingen som har resultater fra i dag??

Jeg har ventet på resultater i hele dag, holder på å gå ut av mitt gode skinn her... banana

hehe, du er ikke alene om det! :D kanskje mesteparten av folket her stiller i morgen? freesbee fikk jo cert, men det er det eneste jeg har hørt..

Skrevet

hehe, du er ikke alene om det! :D kanskje mesteparten av folket her stiller i morgen? freesbee fikk jo cert, men det er det eneste jeg har hørt..

Jeg er vel den eneste skrytepaven her da :D

Skrevet

Jeg er vel den eneste skrytepaven her da :D

Hehe, jeg kan godt skryte litt jeg og, hvis det føles bedre da.. :P

Eik stilte for første gang i år, og fikk sitt andre CERT.. :D Så nå må han bare bli to år, og få det tredje, så blir han champion!

I tillegg fikk vi en strålende overaskelse i det han slo en av Norges beste tisper, og ble BIR! :P:P

Da var jeg mildt sagt fornøyd, og det gjør ingen ting at vi ikke fikk noen gruppeplassering - det morsomste av alt var jo faktisk at han oppføre seg helt eksemplarisk både i og utenfor ringen i dag! :P

Skrevet

Hehe, jeg kan godt skryte litt jeg og, hvis det føles bedre da.. :P

Eik stilte for første gang i år, og fikk sitt andre CERT.. :D Så nå må han bare bli to år, og få det tredje, så blir han champion!

I tillegg fikk vi en strålende overaskelse i det han slo en av Norges beste tisper, og ble BIR! :P:D

Da var jeg mildt sagt fornøyd, og det gjør ingen ting at vi ikke fikk noen gruppeplassering - det morsomste av alt var jo faktisk at han oppføre seg helt eksemplarisk både i og utenfor ringen i dag! :P

Gratulerer så mye!! :P

Skrevet

Hehe, jeg kan godt skryte litt jeg og, hvis det føles bedre da.. :D

I tillegg fikk vi en strålende overaskelse i det han slo en av Norges beste tisper, og ble BIR! :P:P

Gratulerer! Kjempegøy!! Åssen rase var det?

Guest Jonna
Skrevet

Så morro med enda ett "sone" cert :D

Siden det ikke var så mange tilbakemeldinger i dag så håper vi på mange i morgen. (Jeg lover å fortelle om vi får vårt siste cert.... )

Skrevet

Gratulerer! Kjempegøy!! Åssen rase var det?

Tusen takk! :D Det var kjempegøy - hadde ikke ventet at han skulle ta henne, hehe..

Han er Korthåret Collie.. :D

Skrevet

Tusen takk! :P Det var kjempegøy - hadde ikke ventet at han skulle ta henne, hehe..

Han er Korthåret Collie.. :D

Ja det var litt av en tittel på den tispa! Toril og Hermann var stolte av dere da? :D

Skrevet

Var der i dag, hilste på Anette og Loke, ikke om jeg er klar over om hun visste at det var meg :D Og selvfølgelig Lill og Guro :D Og Maria, noen glemt? :P

Skrevet

Ja det var litt av en tittel på den tispa! Toril og Hermann var stolte av dere da? :D

Ja - jeg trodde hun var internasjonal champ. også, men det er mulig det mangler litt på det enda.. Hun er forresten tante til Eik :D

Torill var ihvertfall kjempefornøyd, hehe - uten tvil. Det er jo mamma sin hund da, og hun som stilte ham i går, men det var utrolig morsomt allikevel :P

Begynner å glede meg skikkelig til Hailie blir litt større, så jeg kan få stilt henne også, hehe..

Grattis til deg også forresten! *ble visst litt opphengt i vår egen hund* :P

Guest Jonna
Skrevet

Her kommer litt resultater på Blaze:

1ak,1vk,cert (og dermed NUCH) 1btk og BIR. Men nå var det vist ikke nok for den lille røde. Hun ble også plassert som 2BIG :D

Kritikken:

Sissor Bite, v.nice head, v.g temp, good earset, g.neck, Strong back chest and ang, excelent movment.

Meget fornøyd med dagen og Blaze bare storkoser seg i ringen. Og det gjør jo det enkelt å handle. Hun er virkelig er "shower".

Hilste på endel hundesone folk også. Det var meget hyggelig :D

Guest Jonna
Skrevet

Tror ikke det var så mange som kjente igjen Lita og meg.... :D Satt sammen med Annette og Loke.

Bilder kommer senere! :P

Vi husker det :D

Skrevet

Eh...fikk ikke med meg at der var deg nei wheaten Mali.. :D

Jeg fikk med meg at jeg møtte Lill, Ane, JeanetteH,2ne, belgerpia, Per- Olav (og hunden :D ), Mari og det var det tror jeg?

Glemt noen? Og Marianne og Hilde da selvfølgelig :P

Vakre Blaze hadde en vellykket dag kan man si...*vente på at Jeanette kommer hjem og røper nyheten før jeg gjør det*

Edit: der var hun hjemme ja :P

Skrevet

Her kommer litt resultater på Blaze:

1ak,1vk,cert (og dermed NUCH) 1btk og BIR. Men nå var det vist ikke nok for den lille røde. Hun ble også plassert som 2BIG :P

Kritikken:

Sissor Bite, v.nice head, v.g temp, good earset, g.neck, Strong back chest and ang, excelent movment.

Meget fornøyd med dagen og Blaze bare storkoser seg i ringen. Og det gjør jo det enkelt å handle. Hun er virkelig er "shower".

Hilste på endel hundesone folk også. Det var meget hyggelig :D

Gratulerer så mye med NUCH!! :D

Skrevet

Eh...fikk ikke med meg at der var deg nei wheaten Mali.. :D

Jeg fikk med meg at jeg møtte Lill, Ane, JeanetteH,2ne, belgerpia, Per- Olav (og hunden :D ), Mari og det var det tror jeg?

Glemt noen? Og Marianne og Hilde da selvfølgelig :P

Vakre Blaze hadde en vellykket dag kan man si...*vente på at Jeanette kommer hjem og røper nyheten før jeg gjør det*

Edit: der var hun hjemme ja :P

hihi, ikke så rart, hadde jo ikke min egen rase på armen :P

Skrevet

Gratulerer til alle med supre resultater!

Vi fikk 1 JK 3 JKK lørdag og 1 JK 2 JKK idag... Helt greit, men ikke noe å rope hurra for da :)

Kritikk og bilder kommer senere når vi kommer oss hjem.

Fikk ikke med meg at sååå mange av dere var der :) Ville møte flere jo.. Men fikk ikke kommet meg så mye vekk fra ringen...

Guest Belgerpia
Skrevet

Må bare ligge ut ett bilde av Blaze:

big2.jpg

Åååå hihi - hei.............. vel, den skjønne Kelpien slo terven jeg stilte i gruppen........... hun ble også N Uch i dag - (nei, hun er ikke min......... )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...