Caroline Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Hvem av oss skal dit? Vi er påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Jeg skal dit men klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg skal melde på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Har påmeldingsfristen gått ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Jeg skal stille chinese crested der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Om jeg ikke husker helt feil så er fristen den 20/2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinne Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Jeg skal dit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Jepp, men bare på søndagen. Håper på siste cert'et ettersom dette blir den første utstillingen etter fylte 2 år Kryss fingrene for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Jeg skal kanskje dit. Finner utav det i løpet av dagen. Spørs litt på overnattingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Jeg skal dit! skal melde meg på nå i dag.. det blir nok på søndagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Meg og Miko skal på søndagen (19.mars) Sendte påmelding i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Er det valpeshow der? i tilfelle hvilken av dagene? eller begge dagene? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Vi skal, vet ikke helt med dommerne men.. vi får jo bare prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Er det valpeshow der? i tilfelle hvilken av dagene? eller begge dagene? noen som vet? Ja, det tror jeg det er ja... Regner med det er begge dagene. Fristen går ut i morgen mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Da er det bestemt. Vi kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Om jeg ikke husker helt feil så er fristen den 20/2. Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest cavkooik Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Er det valpeshow der? i tilfelle hvilken av dagene? eller begge dagene? noen som vet? Ja, det er valpeshow der. Har meldt på to cavalierer i dag, en valp og en unghund. Skal stille begge dagene. Påmeldingsfristen er 20.feb., altså i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 19. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2006 Siden det ikke ble tur i februar, fristes jeg veldig av denne helgen... OK dommer på lørdag i allefall... Må vel bestemme meg i løpet av natten, siden fristen er i morgen. Har fått overnatting, men det blir en lang tur alene. Må høre om det er noen i nabolaget som har lyst på en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Har noen av dere fått PM?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Nei jeg har ikke fått PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Hmm, rart... Burde jo komme snart? Håper bare den kommer før jeg reiser nedover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Ingen Pm her heller, men det kommer nok før torsdag. Pleier å være i hende til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Ingen Pm her heller, men det kommer nok før torsdag. Pleier å være i hende til det. Reiser onsdag morgen jeg da, men da får bare sambo ettersende den så jeg får den... Må ha litt ferie også nå vi først er nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Ikke kommet noe PM her heller. Men om du ikke får den til du reiser kan du ringe så får du utdelt nye startnr når du dukker opp. Det har jeg måtte gjøre tidligere og. Ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Reiser onsdag morgen jeg da, men da får bare sambo ettersende den så jeg får den... Må ha litt ferie også nå vi først er nedover Ta med deg kvitteringer for sikkerhets skyld. Har selv gjort det før, dem pleier ikke å diskutere på slike ting når dem har vært sent ute med pm. Det er sikkert noen som kan fortelle deg når du må være ringside også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Ta med deg kvitteringer for sikkerhets skyld. Har selv gjort det før, dem pleier ikke å diskutere på slike ting når dem har vært sent ute med pm. Det er sikkert noen som kan fortelle deg når du må være ringside også Hmm, kvittering Betalte over nett og har ikke skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar