Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
    • Hunder har aldri mensen, de har løpetid. Som er helt noe annet enn mensen... 🙄 Hvis du trodde hunden din hadde mensen, og derfor lot den gå sammen med en hannhund, så bør du få tispa di sjekket hos en veterinær; for LØPETID + hannhund = valper
    • Har ikke parret henne, men hun har stått med noen hannhunder som er bestevennene hennes. Vi trudde hun ikke hadde mensen, men ble usikker nå da
    • Hvis du har parret henne så kan det jo være. Samtidig er det ikke uvanlig med endringer i forbindelse med løpetid, eller hvis det er litt etter løpetid, falsk drektighet. Du må til dyrlege for å få sjekket det sikkert.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...