MaryMcgy Skrevet 11. Juli 2024 Rapporter Skrevet 11. Juli 2024 Jeg finner bare brystmål i rasestandarder, men trenger å vite høyde. Ønsker en hunderase som kan tas med i flykabinen. Siter
simira Skrevet 12. Juli 2024 Rapporter Skrevet 12. Juli 2024 Høyde vil ikke være noe problem, kravene til flykabinen går hovedsaklig på vekt, som den rasen heller ikke bør ha noe problem med å oppfylle. Siter
MaryMcgy Skrevet 12. Juli 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2024 2 timer siden, simira skrev: Høyde vil ikke være noe problem, kravene til flykabinen går hovedsaklig på vekt, som den rasen heller ikke bør ha noe problem med å oppfylle. Dvs at de er inntil 23 cm, som er kravet til flyselskapene? Siter
simira Skrevet 12. Juli 2024 Rapporter Skrevet 12. Juli 2024 Det ville jeg spurt oppdretter om. Når jeg ser på nettet så ser jeg veldig forskjellig informasjon om kanindachsene, så avhengig av oppdretter og linjer tipper jeg du kan få mye forskjellig. Siter
MaryMcgy Skrevet 12. Juli 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2024 1 time siden, simira skrev: Det ville jeg spurt oppdretter om. Når jeg ser på nettet så ser jeg veldig forskjellig informasjon om kanindachsene, så avhengig av oppdretter og linjer tipper jeg du kan få mye forskjellig. Den er god, takk😊 Siter
Recommended Posts