Gå til innhold
Hundesonen.no

spesialfôr til dachs?

IM

Recommended Posts

Skrevet

Hei.

Dachsen min har alltid vært akkurat passe i vekt, men hatt en ryggrad som stikker opp.

Noen fler som har erfart dette forresten?

Men så sier naboen min at hun hadde sett at det hadde kommet eget fôr til dachsen..

Jeg kjøpte en sekk med dette og den oppstikkende ryggradn forsvant etter en liten stund!

Må bare si at jeg synes dette var helt utrolig.

Dette fôret er spsiallaget til dachs, og skal forsterke knoklene i kroppen pluss gjøre mye annet bra...

lurer på om det er noen flere som har prøvd dette fôret? og om det bare er tilfeldig at en oppstikkende ryggraden til titti forsvant??

Skrevet

Da jeg hadde dachs så fora jeg han med et som heter frank puppy det foret likte han kjempe godt, han var passe vekt og likte foret kjempe bra...Det kan jo hende at foret du gir han har noe mer da som gjør at han legger på seg kanskje? men viss han liker foret kjempe godt så kan du jo forsette med det foret ;);) høres jo knall bra ut da... ;)

Skrevet

Det er vell RC sitt fôr du har prøvd da?

Bruker det vanlige fôret der i fra da de ikke har laget noe som er spesielt tilpasset mine raser da.

Skrevet

Hmm lurer på om de har lagt spesielt for til min rase noen som hvet?

ja hvis det har kommet et eget for for din rase så skal du ikke se vekk i fra at det er RC. de har jo snart eget fôr til alle rasekatter(men hvis du der leser på hva som er i foôret så er det ikke store forskjellen :) )

Skrevet

ja hvis det har kommet et eget for for din rase så skal du ikke se vekk i fra at det er RC. de har jo snart eget fôr til alle rasekatter(men hvis du der leser på hva som er i foôret så er det ikke store forskjellen :) )

Nei sikkert ikke jeg forer nå med jacks puppy det er knall bra gizmo har god appetit å spiser opp alt han får nå ;) Så jeg har egentlig ikke tenkt å bytte det ut...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...