Amalieelarsen Skrevet 4. Mars 2024 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2024 Noen som har erfaring med lakse olje til hund/valp? Spesielt den fra fauna det er den jeg har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannah Skrevet 19. Juni 2024 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2024 Har hørt det er flere fordeler ved å gi lakseolje til hund. Blant annet bedre pels og hud, bra for leddene og hjertet på grunn av omega 3, og styrker immunforsvaret. Gir selv lakseolje til hunden min. Vet ikke om merket fauna er noe bedre eller dårligere enn andre lakseoljer, men vil tro de fleste lakseoljene på markede er av ca. samme kvalitet. Selv så har jeg prøvd litt forskjellige merker (norsk dyrehelse, brilliant, dr baddasky, Lofoten lakseolje) og merker egentlig ikke noe forskjell på dem😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøffen Skrevet 23. Mars Rapporter Share Skrevet 23. Mars Jeg har prøvd fauna og dr. Baddaky, og med hund som har hatt stor nytte av lakseolje er dr. Baddaky uten tvil best. Det var merkbart mindre smerter i hoftene og sunnere pels med dr. Baddaky sin. Bare husk å oppbevare den mørkt, så holder den seg lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskot Skrevet 24. Mars Rapporter Share Skrevet 24. Mars Jeg "må" begynne gi tilskudd av EPA og DHA for å hemme kortisol i valpen. Han blir så stressa når han er gira og må vente, risikerer få vedvarende endokrine problemer om jeg ikke får det under kontroll. Takk for påminnelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts