Gå til innhold
Hundesonen.no

Dørmatter / løpere


nem
 Share

Recommended Posts

Hei,

Noen som har erfaring med dørmatter og/eller løpere som egner seg for hundehjem?
Jeg har søkt litt rundt her og sett mange som sier soggydoggy er tingen, men disse er omtrent ikke å få tak i her til lands (matte+frakt fra USA blir heeelt uaktuelt da det dobbler prisen), fant én side som har, men da kun beige med rødt motiv. Den kombinasjonen passer dårlig inn her i huset.

Ser det er andre alternativer som feks dirty dog, men er usikker på om de er noe bra?

Det er en forutsetning at de tåler maskinvask og helst tørketrommel, pris er jo viktig da jeg gjerne vil ha to dørmatter og en løper, evt også noe til kjøkkenet da jeg konstant har en sti av vann fra vannskåla :D 

 

Håper noen her har erfaringer de vil dele! Ser frem til svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte dirty dog dørmatte for sikkert 10 år siden. Bruker den fremdeles, og jeg er veldig fornøyd. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten.

Jeg har ikke vindfang, så ytterdøren går rett inn i "soveromsgangen" min. Jeg tok bort matta i en periode jeg ikke hadde hund, og brukte en søt liten velkomstmatte i stedet. Byttet tilbake til dirty dog før det var gått en uke, for det ble så utrolig mye sand i gangen uten den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...