MRH Skrevet 30. Mars 2023 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2023 Noen som har fått diagnose MVD eller Lever shunt på sin hund? I tilfelle hvordan forholdt dere dere til oppdretter ? (i mitt tilfelle viser det seg av eier av hannhunden har visst og skjult denne informasjonen, men det er jo oppdretter, altså mor siden jeg må forholde meg til. Anyone ? Alle råd mottas med takk, synes ikke de skal komme unna med dette og selge alvorlige syke valper… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. Mars 2023 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2023 Oppdretter er jo ansvarlig for paringen, så at eier av hannhund har skjult det er en sak mellom dem. Du har fortsatt sannsynligvis krav på erstatning fra oppdretter. Det var en sak i avisa i går (pluss) om noen staffeoppdrettere som måtte betale erstatning fordi en valp måtte avlives 4 mnd gammel pga. sykdom.Så det skjer noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRH Skrevet 30. Mars 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2023 Hvem avis sto dette i ? Fryktelig at folk holder på å avle på syke dyr altså…??? Er jo så trist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. Mars 2023 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2023 Det var en Schibsted-artikkel, så du finner det i flere aviser. Jeg så den i rbnett.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRH Skrevet 30. Mars 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2023 Takk ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts