Djervekvinnen Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Hvis jeg tok med hunden min til USA feks. for å stille ut, der er det kun kuperte dobermenn som stilles ut, hvordan tror dere jeg hadde blitt vurdert med min ukuperte? hadde jeg fått lov å delta? Blitt vurdert annerledes? Fått trekk? Ingen forskjell? Noen som vet? Der kupering er rasestandard på raser, vil det da bli trekk for ukupert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Mange dommere gidder da ikke å se på de ukuperte engang Så tror ikke det hadde vært ideelt å stille ukupert der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorab01 Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Jeg tror du er nødt til å ha kupert. Sånn er det med min rase i alle fall i england. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 Hmm.. så det er rett og slett ikke lov å ha ukuperte hunder med? Så da er det vel intet valg med andre ord i utlandet.. hehe alle MÅ kupere hundene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 15. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2006 jo, det er tillatt å ha ukupert hund, smak og behag Det gir "riktig" inntrykk av rasen hvis den er riktig kupert, derfor kan hunden din som ikke er kupert ryke ut ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar