Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan var deres hund som valp, og hvordan er den som voksen?


Box Fresh
 Share

Recommended Posts

Min hollender tispe er ganske lik nå som da hun var valp. Største forskjellen er at som valp så gikk det i ett hele dagen om hun hadde mulighet til det. Mens nå slapper hun godt at inne når det ikke skjer noe. Hun har lært seg å bruke av knappen ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Som valp: et bittelite lokomotiv drevet av utømmelig energi og gnafsing. Hun beit alt og alle, hele tiden. Vi kunne ikke ha beina på golvet eller på kanten av sofaen, for da kom det et lite monster med sykt skarpe tenner og villt sterke små kjever. Jeg var plastret fra fingrene og opp til albuene i mange, mange måneder. Hun ble aldri tom. Hun var helt vill og gal i 4 måneder. Heldigvis var hun flink til å sove når det ble for mye. Jeg er så takknemlig for valpegrinda vi kjøpte, for den har reddet oss alle.

Nå: kosemonster. Vil bare kose, være inntil, og ligger gjerne og spooner under dyna i timesvis. Er fortsatt lett antennelig i form av at hun blir skikkelig ivrig og vil være med på alt, elsker å leke dralek, løpe etter leker, og ellers herje rundt. Blir noen ganger litt for ivrig, og kan nappe deg i en legg eller en arm om du spiller henne for mye opp og det ikke ligger en leke i nærheten som hun kan bite i.

Alt i alt er hun den beste, morsomste og kjærligste hunden jeg har møtt, og jeg ville ikke byttet henne ut med noe som helst i hele verden. ?

20221107_192824.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...