Gå til innhold
Hundesonen.no

Blod i urin


Snattis
 Share

Recommended Posts

Hunden min spiste litt over 200 g sjokolade på fredag kveld. Fikk beskjed at den mengden på stor hund ikke skulle gi særlige symptomer. Men han er veldig sensitiv og 11 år. 


Så på lørdag ble han veldig dårlig og hele natta var han sjanglete og ramlet konstant når han prøvde å reise seg. Fikk heller ikke kontakt med han og tror han slappet av kanskje 1 time iløpet av hele natta. 
 

Tok han med til dyrehospitalet idag som la han inn på kull og væskebehandling. Han drikker ekstremt mye nå. Får både intravenøst og drikker selv. God matlyst. Men når de lufta han fikk jeg beskjed om at tisset hans var rosa og det hadde kommet ut en koagulert blodklump. Aldri sett dette hos han før. 
 

Han har nylig tatt mr av hode/rygg, masse blodprøver og urinprøver siden han var dårlig for en liten stund siden. Alt er fint. 
 

Nå vil de sette igang med ultralyd av blære, prostata og nyrer. Jeg føler meg slem som lar han gå gjennom så mye som en gammel hund. Han har aldri vært syk på sine 11 år før det begynte med diverse i august. Har vært dyrlegen opptil 2 ganger i uka og har jo også brukt veldig mye penger. 
 

Det jeg lurer på er om de kanskje burde avvente ultralyd? Ved en forgiftning jobber jo nyrene veldig hardt og kan ikke dette da være forbigående med blod i urin? Var bare en følelse jeg fikk, er jo ikke dyrlege. Men de mistenker jo da svulst på et av de stedene. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...