annanass Skrevet 13. September 2022 Rapporter Share Skrevet 13. September 2022 Riktignok ikke til hundene men til den tobeinte. Etter å ha virkelig økt antallet turer ute i skogen har jeg hatt lyst til å kjøpe meg ei turbukse, i stedet for å gå i tights. Men det har dukket opp en utfordring. Buksene jeg har prøvd i butikken har enten vært så jeg ikke får buksa på meg, eller passer i lårene, men er ALT for stor rundt livet. Jeg vil gjerne at det skal være plass til stillongs under også, så jeg kan bruke den når det blir kaldere. Er det noen der ute som har hatt samme problem som meg, og funnet en turbukse de er veldig fornøyd med? Jeg vil helst kjøpe en i god kvalitet slik at jeg har den lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 19. September 2022 Rapporter Share Skrevet 19. September 2022 Jeg synes Fjellreven Keb bukse, Curved modellen er fin. Ekstra plass til rumpe og lår 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts