Jump to content
Hundesonen.no

Valp fikk tak i egen mat, hevelse under øyet

Recommended Posts

Hei!

Min voksne hund klarte å få opp døren til rommet hvor hundematen står, de hadde åpnet en ny sekk med valpemat og valpen hadde spist mye. Dette er jo uoppbløtet. Hun var VELDIG oppblåst i magen, såg ut som en typisk valp med orm i magen. Hun har bæsjet og drukket masse, og hevelsen rundt magen er nesten nede til normal igjen nå, men hun har hevelse under begge øynene, kan dette komme av at hun fikk i seg så mye mat? 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Vær obs på at de kan bli litt harde i magen av det. Så ville ikke gitt flere dager etter hverandre 😊 Jeg måtte slutte å gi til min, for hun tålte det ikke så bra, så de er forskjellige 😊
    • Vi har enda ikke tatt IGP1. 😂 Men vi har klart SL1! Så nesten da. Har enda ikke fått tatt mentaltest.. 🙈 Vi har absolutt prioritert spor, og fikk 94 av 100 poeng i sporet på prøva vår, som jeg er ekstremt fornøyd med og stolt av! 💪 Lyden i lydigheten var veldig mye bedre i sommer. Så fikk jeg korona, og vi hadde treningsfri nesten en mnd, og da kom lyden tilbake. Nesten borte igjen nå, men det er nok en ting vi må jobbe bevisst med hele tiden.  Er litt usikker på mål for 2023 ift hva som er realistisk. Lexi datt helt ut av det i lydigheten på prøva og jeg har blitt rett og slett litt usikker på hvordan vi skal løse det, da det er en adferd jeg kun ser i prøvesetting. Men vi må jo klare en IGP1! Og derfra er det forhåpentligvis kort vei til en IGP2.  Men kan vel egentlig si at det største målet mitt nå er å gå en prøve hvor lydigheten er like bra som på trening! 
    • Ja, ikke sant. Det blir jo til at valper skal være rolige både inne og ute i disse dager. Og jeg synes så synd på nye valpekjøpere som prøver så godt de kan å gjøre alt rett, også er dette rådene de får. Tror både valp og eier blir kjempestresset av alle disse begrensningene. 
    • Lotta er 6 mnd idag. 🥰   Vi feirer med ormkur. 😂    
  • Nylig opprettede emner

• Create New...