Helgus Skrevet 22. Juli 2022 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2022 Søker Maltipoo F1 hann for parring i Stavanger. Jeg er erfaren hundeeier og har hatt kull tidligere. Min tispe er 3,5 kg. Så en hann må være ca. Samme vekt. ta kontakt for en hyggelig prat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kikkie Skrevet 28. April 2023 Rapporter Share Skrevet 28. April 2023 Hei! Kan ikke du sende meg ei melding om hva du søker etter i en Maltipoo han? ? Har en veldig straks kjønnsmoden maltipoo han som jeg vurdere å leie ut til parring ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannhund søkes Skrevet 3. Oktober 2023 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2023 På 4/28/2023 at 6:32 PM, Kikkie skrev: Hei! Kan ikke du sende meg ei melding om hva du søker etter i en Maltipoo han? ? Har en veldig straks kjønnsmoden maltipoo han som jeg vurdere å leie ut til parring ? Hei! Hvor holder du til? Vi er på leit etter maltipoo hann som kan parres med vår tispe. Hva farge er han? Leter etter brun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmilMaltipoo Skrevet 29. Oktober 2023 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2023 På 10/3/2023 at 2:54 PM, Hannhund søkes skrev: Hei! Hvor holder du til? Vi er på leit etter maltipoo hann som kan parres med vår tispe. Hva farge er han? Leter etter brun Hei! Vi har en Maltipoo hann som er 18 mnd gammel nå. Han er blanding av 1/4 malteser og 3/4 toypuddel. Fargen er brun, men den mørkebrune valpefargen har gradvis blitt til en lysebrun farge. Han har et supert lynne, er veldig glad i mennesker og andre dyr, interessert i å lære, og selvsagt nydelig å se på. Vi holder til på Gjøvik i Innlandet. Ta gjerne kontakt om det kunne være av interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts