Vi er ikke hundens beste venn, dette må stanses
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
Jeg leier på tur fordi hesten går på rideskole mandag til fredag så da får den leietur i helgene
-
Hester er flokkdyr, og om problemet er når han er alene så ville jeg nok bare sørget for å unngå det. Hvorfor leier du tur heller enn å ri?
-
Takk for svar. Skal prøve å gå mulighet og dra på tur flere😊
-
Takk for svar😀. Han får nok fysisk aktivitet i hverdagene men lite i helgene da mange som ikke er trygg å gå på tur med han, men han er ikke trygg på tur alene. Har gått på tur med andre ja men det er ikke alltid det er anledning til å gå flere. Når han har blitt ridd på tur så har det vært 6-8 hester med han, også har det vært tur som ikke er vedsiden av vei. Personlig vil ikke jeg gå med han på fortau langs veien fordi hvis han stikker kan han gå i bilveien, så det fører også til kortere turer. Når han stikker så stikker han mot stallen helt til noen eventuelt får stoppet han.
-
Noen raser skal ikke ha for med mye proteiner. Som f.eks dalmatinere. Enkelte individer skal ikke ha for med mye proteiner pga. helsen. Som f.eks problemer med urinstein. Så hva jeg velger for min hund er ikke så relevant for andre. To av mine treningsvenninner har nå gått over til spesialfor med lite proteiner, da begge hundene deres har problemer med urinstein. Tidligere gikk de på for med masse proteiner. Det var uheldig for dem.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts