Gå til innhold
Hundesonen.no

Røyteskrape


Cirkamor

Recommended Posts

Har en sheltiejente som røyter noe voldsomt for tiden. Visstnok vanlig at de mister all underull 4 mnd etter løpetid. Men den vanlige børsten fikser ikke dette og vurderer nå å kjøpte noe "sterkere" saker. Var inne på Canis-sida og så de hadde en røyteskrape der og flere gode anmeldelser også. Men hvis noen har gode erfaringer så vil jeg gjerne høre før jeg løper og kjøper på canis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sheltiejente som røyter noe voldsomt for tiden. Visstnok vanlig at de mister all underull 4 mnd etter løpetid. Men den vanlige børsten fikser ikke dette og vurderer nå å kjøpte noe "sterkere" saker. Var inne på Canis-sida og så de hadde en røyteskrape der og flere gode anmeldelser også. Men hvis noen har gode erfaringer så vil jeg gjerne høre før jeg løper og kjøper på canis..

Vel, på Sofus har faktisk ikke vanlig børste funket i det hele tatt. Men på fredag kjøpte jeg en sånn røyteskrape i dyrebutikken. Helt likt utformet, men ikke samme merke tror jeg. Det funket på ham så det suste. Han ble nesten gal av at jeg bare satt og dro og dro den saken over ham ;-)

Men IKKE kjøp det på Canis da! Den sto jo avertert til 119,- (+ frakt) . Den jeg kjøpte på dyrebutikken kostet 69,- og da er det iaf rimeligere om det mot forventning IKKE funker på Cirka...

Bare en tanke fra meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott og nyttig tips :D Da skal jeg titte innom dyerebutikken og sjekke ut hva de har og evt hvor mye det koster der. Flott du også har god erfaring med denne type børste da.. Sikkert noe for oss. Nå går snart både jeg og støvsugern i gal-modus av all røyting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyteskrape er gull verdt om du har en hund som røyter!

Bestevenninnen min har en mix av flatcoat, elghund, chow ++. Bikkja er skjønn som dagen er lang, men han røyter som et uvær hele året. Min veninne kjøpte seg derfor en slik røyteskrape til 70 kr (tror jeg), og den burdte forgylles! Når jeg passer bikkja, spør jeg alltid om å låne røyteskrapa, og tar en lett omgang ute i hagen. På den måten har jeg kaninstore hårballer i hagen dansende rundt i hagen, ;) men nesten nesten ingen hundehår i inne i huset! Genialt!

Løp og kjøp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Røyteskrape er gull verdt om du har en hund som røyter!

Bestevenninnen min har en mix av flatcoat, elghund, chow ++. Bikkja er skjønn som dagen er lang, men han røyter som et uvær hele året. Min veninne kjøpte seg derfor en slik røyteskrape til 70 kr (tror jeg), og den burdte forgylles! Når jeg passer bikkja, spør jeg alltid om å låne røyteskrapa, og tar en lett omgang ute i hagen. På den måten har jeg kaninstore hårballer i hagen dansende rundt i hagen, :P men nesten nesten ingen hundehår i inne i huset! Genialt!

Løp og kjøp! :P

JEg veit hva jeg skal kjøpe neste gang jeg bestiller föret :P

Takk for Tips :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

har olivers røyteskrape? :P har ikke sett det jeg :P Veldig kjekt og ha etter gjenombørstinger også, for å fjerne dødhårene som blir igjenn :P

Jepp :P Til 60 kroner eller no :P

Jeg skal også kjøpe, siden farmor vil omplassere pelsen, siden han er farlig for helsa, oga allehårene i huset B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

ok, da bestiller vi det neste gang foret må bestilles :P men det er en da nesten en og en halv måned til:P Kanskje jeg bestiller før, men har egentlig ikke bruk for akkurat nå P vinterpelsen kan han får beholde siden han er så mye utendørs..

Det er nok smart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ;) Til 60 kroner eller no ;)

Jeg skal også kjøpe, siden farmor vil omplassere pelsen, siden han er farlig for helsa, oga allehårene i huset B)

Er du sikker på at Olivers har dette??? Jeg har tittet på siden, og jeg kan ikke se at de har røyteskrape der. Finner andre ting, karder og sånt, men ikke røyteskrape... HJELP ;-)

Altså, jeg har jo en i hus nå, men dog-Sofus sikler etter å få tak i den. Håndtaket er så deilig tydeligvis. Så hvis Olivers har, så er det greit å vite det til neste fôrbestilling!

Har du en link eller noe? Eller iaf under hvilken fane det ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..fant heller ikke røyteskarape, men fant noe de kallet "pet hair magnet" men den kostet 125 eller no..men er sikkert det samme som røyteskrape. slike skraper de skraper av vannet på hestene etter spyling går det også an å bruke :) Ellers vet jeg canis har røyteskrape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

hmm..fant heller ikke røyteskarape, men fant noe de kallet "pet hair magnet" men den kostet 125 eller no..men er sikkert det samme som røyteskrape. slike skraper de skraper av vannet på hestene etter spyling går det også an å bruke :) Ellers vet jeg canis har røyteskrape.

Oups ;) Mente den Pet hair magnet.. Men mener og ha sett røyteskrape på Olivers til 80 kr.. B) Skal se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...