Rusle Skrevet 28. Desember 2021 Rapporter Skrevet 28. Desember 2021 (endret) Har akkurat kjøpt meg en caddy maxi og trenger tips/inspirasjon til innredning og lagring. Har lyst til å lage dobbeltgulv med skuffer, men jeg trenger tips her. Tenker å lage selv istedenfor å kjøpe ferdig. Regner med flere har caddy, og at noen kanskje også har gjort smarte ting for å ha en funksjonell hundebil? Har også lyst til å ha mulighet til å overnatte i bilen, men trenger ikke å være noe fancy ? Endret 28. Desember 2021 av Rusle Skrivefeil Siter
Nathalie_ Skrevet 28. Desember 2021 Rapporter Skrevet 28. Desember 2021 4 timer siden, Rusle skrev: Har akkurat kjøpt meg en caddy maxi og trenger tips/inspirasjon til innredning og lagring. Har lyst til å lage dobbeltgulv med skuffer, men jeg trenger tips her. Tenker å lage selv istedenfor å kjøpe ferdig. Regner med flere har caddy, og at noen kanskje også har gjort smarte ting for å ha en funksjonell hundebil? Har også lyst til å ha mulighet til å overnatte i bilen, men trenger ikke å være noe fancy ? Finnes en del løsninger i denne tråden, selv om en del bilder har detti ut. Vurderte selv å ha enkeltbur i dybden med et ut bak og et ut sidedør, for å kunne sove ved siden av i lengden, i forrige kassebilen gjorde jeg det flere ganger, men finner ingen bilder av det. Har derimot bilder av gulv bygd selv i en gammel bil 1 Siter
Axel Skrevet 24. Juli 2023 Rapporter Skrevet 24. Juli 2023 Skal bytte ut pleksiglass rute i skillevegg med gitter i en Caddy Maxi 2015-mod. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe gitter? Siter
Recommended Posts