Tøffen Skrevet 15. September 2021 Rapporter Skrevet 15. September 2021 (endret) Valpen har fått spolorm, kastet den opp, og fikk kur i går, samt skal ta igjen om to uker. Det jeg lurer på er; Vi koser jo med han, og han er en slikker (ikke over halsen). Noen som har opplevd å bli smittet av hunden? Har helt noia og kokvasker alt han har vært på, og katta har fått kur hun også. Dumme meg har kjørt skålene hans i oppvaskmaskinen.. Men, senga hans kan ikke vaskes.. Kan jeg fryse den? Har fryseskap. Og evt hvor lenge? Håper på beroligende svar! ? Endret 15. September 2021 av Tøffen Siter
Ravensburger Skrevet 17. September 2021 Rapporter Skrevet 17. September 2021 Snakk med veterinær du Lykke til ? Siter
QUEST Skrevet 17. September 2021 Rapporter Skrevet 17. September 2021 (endret) https://kolbotndyreklinikk.no/hva-er-innvollsorm/ Hvis du har katt ville jeg vært mye mer bekymret for eventuell smitte derfra.. Katter som har tilgang til å gå ute , fanger mye fugl, gnagere og diverse andre arter. Som du ser i artikkelen, er sjansen for smitte fra dyr liten. Endret 17. September 2021 av QUEST Siter
Recommended Posts