Sarabsv Skrevet 3. August 2021 Rapporter Share Skrevet 3. August 2021 Har en valp på 10 uker, første hunden jeg eier. I dag våknet jeg av at valpen prøvde å kaste opp, men det kom ingenting annet enn litt spytt opp. Han prøvde dette to ganger. Kommer ingen hoste/brekkelyd, man ser bare at han har sammentrekninger i magen. Uten om dette er allmenntilstanden fin. Var ute å gjorde fra seg rett etterpå, så ikke forstoppet. Noen som vet hva det kan være eller om jeg trenger å bekymre meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 3. August 2021 Rapporter Share Skrevet 3. August 2021 Lenge siden sist måltid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillymy Skrevet 4. August 2021 Rapporter Share Skrevet 4. August 2021 (endret) 20 hours ago, maysofie said: Lenge siden sist måltid? Min valp gjør dette på morgenen når jeg forer siste måltid for tidlig kvelden før Jeg måtte endre siste foringstid og da sluttet han. Noen ganger kom det ingenting og andre ganger litt gult slim. Endret 4. August 2021 av Lillymy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts