Oleto Skrevet 26. Juli 2021 Rapporter Skrevet 26. Juli 2021 Hei Jeg har en samojed på 2,5 år. Han er veldig rolig og folke kjær og går godt overens med både tisper og han hunder under lek. Han er veldig inntrisert i både tisper og han hunder. Men dersom han passerer andre han hunder når han går i bamd på tur så blir han veldig utagerende og lager veldig mye lyd og trekker bort i mot den andre hunden. Dersom han går løs og møter andre han hunder, lager han ikke en lyd og leker fint. Finnes det noen tips på hvordan jeg kan få han til å slutte å utagere så voldsomt når han går i band/ikke får gå bort å møte.? Siter
Ravensburger Skrevet 27. Juli 2021 Rapporter Skrevet 27. Juli 2021 Dette er et problem de aller fleste hundeeiere kjenner seg igjen i. Hvis du søker passering/utagering her på forumet så får du sikkert opp hundrevis av tråder om emnet. Det handler om MYE trening og lang avstand i starten. Lykke til Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.