Haffey Skrevet 20. Juli 2021 Rapporter Skrevet 20. Juli 2021 Hei, jeg ser på trygghet hos mennesker og andre hunder som det viktigste med å eie en hund. Er ikkje fan av å sende hunden min ut med andre hunder, men ønsker en rolig hund i andre hunders selskap. har nå en valp på 8uker. Di første dagene vil jeg bruke hjemme hos meg sånn at vi kan bli kjent. jeg vil ta han med ut å undersøke den store verden når han har litt mer trygghet til meg og omgivelsene hjemme. noen tips til å skape trygghet hos andre mennesker(ukjente og kjente) det samme spørsmålet gjelder hunder også PS: kom gjerne med noen tips for sosialisering og miljøtrening om dere har det ☺️ Siter
simira Skrevet 21. Juli 2021 Rapporter Skrevet 21. Juli 2021 Det enkle og beste er å ta med valpen ut i ulike miljøer, og ikke lage noe styr av det, men jobbe med kontakt og tillit til deg, og å slappe av ulike steder. Jeg kan anbefale boken Valpen flytter hjemmefra av Linn Palm, finnes på biblioteket eller de fleste bokhandler. Boken Control Unleashed - Puppy program er også en veldig bra bok for å få en hund som fungerer bra i ulike settinger. Siter
Recommended Posts