Gå til innhold
Hundesonen.no

Varsling via e-mail om innlegg


Recommended Posts

Av og til (seff når jeg abonnerer på varsling) så får jeg ikke mail om nye innlegg??? Hvorfor er det sånn egentlig? Jeg lurte på om det kanskje ikke funket innenfor noen spesielle fora. Men selv med den tanken i hodet, så klarer jeg ikke å se noe "system" i galskapen.

Husker fra tidligere, så fikk vi ikke noe NYTT varsel før vi hadde vært innom tråden. Men selv det er ikke problemet her. Nå virker det som om det sendes ut varsel akkurat når serveren har lyst ;):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det motsatte problemet... jeg får samme mail flere ganger... Selv etter jeg har vært inn og lest det nye innlegget.

Seriøst?? Utrolig merkelig. Idag har jeg vært relativt aktiv her inne og har forsøkt å se om det er noen som helst fornuftig logikk i når jeg får contra når jeg IKKE får. Og har fremdeles ikke skjønt tegningen. Dog er jeg blond, men nekter å avfinne meg med at akkurat det er forklaringen ;-)

Nå er det like før jeg sende PM til Espen :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan få både 4 og 5 mailer fra samme emne på sonen, med samme innlegg fra brukere.. Nå har jeg vært borte siden kl 11.30 til ca 19.30 i dag, og når jeg lastet ned mail så var det nesten 100 mail bare fra sonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan få både 4 og 5 mailer fra samme emne på sonen, med samme innlegg fra brukere.. Nå har jeg vært borte siden kl 11.30 til ca 19.30 i dag, og når jeg lastet ned mail så var det nesten 100 mail bare fra sonen...

Beklager at jeg ler. Men jeg må innrømme at jeg er fryktelig glad for at jeg har det omvendte problemet! Hadde jeg hatt ditt, så ville jeg definitivt fått tak i Espen ;-)

Men jeg finner det litt rart at ingen andre har ymtet frempå at de har noen problemer. Kanskje det er en eller annen info jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan velge daglig, ukentlig osv varsling i profilen din.

Vel, det nærmeste jeg kom var til å kunne merke alle "varslene" mine med øyeblikkelig varsel. Så får vi se om det hjelper..... Men det burde jo ha funket mer stabilt fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker av øyeblikkelig varsel og jeg får var varsling av og til. Er jeg aktivt inne på en diskusjon kommer varsling bare av og til, så jeg må inn å sjekke regelmessig om det er kommet flere innlegg. Mange ganger har det det uten at jeg fått det varsling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan velge daglig, ukentlig osv varsling i profilen din.

Vel, nå har jeg hatt funksjonen med "øyeblikkelig varsling" og sorry Espen, men det funker ikke optimalt. Joda, på noen innlegg så funker det som bare julingen. Men på andre, så kommer det varsling kun hvis serveren finner det for godt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det virker nesten som om jeg får de varslingene dere skulle ha hatt.. :) I dag har jeg fått samme mail 2 ganger på hvert nytt emnet jeg har svart på, 116 mailer fra hundesonen... :D

Hehe, ja det virker nesten sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrrgh, det funker faktisk ikke litt engang! Det var litt aktivitet den ene dagen jeg gikk inn og krysset av. Men til tross for videre avkrysning, så er det kun på pur hell at jeg får mld. hvis det kommer et svar på emnet!

Espen!!! Hva er det jeg gjør galt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får svar på dette. Det har heldigvis roet seg med antall mail, men nå får ikke jeg mail når noen sender PM til meg, og jeg har ikke endret på noe...

Nope, det kom ikke noe varsel på mail nei. Bare tilfeldig at jeg så det var kommet noe svar her ;-)

Kanskje jeg bare skal slutte å irritere meg over det. Problemet er jo at det er rimelig tidkrevende å prøve å holde styr på hva man skal følge opp, har man fått svar/spørsmål osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt og teste dette litt selv nå og skal prøve og få laget en forklaring på hvordan det funker og rette evt. feil.

Supert Espen. Beklager det sene svaret mitt, men jeg fikk jo seff ikke noe varsel ;)

Hehe, neida, skal ikke mobbe. Dere gjør en fin-fin jobb, må være litt frustrende med oss som "skriker" etter forklaringer på en ting, når det sikkert er mer viktigere ting på sonen som skal jobbes med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sorry, Espen! Men dette er et problem for meg enda. Det kommer ikke email varsler på det jeg har "meldt meg opp " på. En stund funket dette som bare julingen- men nå er serveren tilbake til "same old shit" virker det som. Er det bare et fåtall av oss her inne med dette problemet, eller er det flere av oss??? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, Espen! Men dette er et problem for meg enda. Det kommer ikke email varsler på det jeg har "meldt meg opp " på. En stund funket dette som bare julingen- men nå er serveren tilbake til "same old shit" virker det som. Er det bare et fåtall av oss her inne med dette problemet, eller er det flere av oss??? :huh:

hehe du er ikke alene... Jeg har gitt opp hele greien og slettet alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du er ikke alene... Jeg har gitt opp hele greien og slettet alt...

Hehe, bra at jeg ikke var alene da. Men jeg fikser ikke helt dette med å gi opp ting jeg! Jeg klarer å ta pause fra det en liten stund, også irriterer det meg grønn etter en liten karens tid liksom, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...