Zainka Skrevet 8. August 2020 Rapporter Share Skrevet 8. August 2020 Hei, fant ett halsbånd i fjærå med sim kort... skal tydeligvis fungere som en telefon med oppringing via en enkel alarm knapp. Men det virker ikke./ tomt for strøm... Spm. er om dere gjennkjenner type band og vet hvor jeg skal henvende meg. Står kun ett regnummer på bandet, ellers absolutt ingen kontaktinfo. Se bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. August 2020 Rapporter Share Skrevet 8. August 2020 Jeg ville lagt ut melding på noen av gruppene for savnet hund på facebook og lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zainka Skrevet 8. August 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2020 Just now, simira said: Jeg ville lagt ut melding på noen av gruppene for savnet hund på facebook og lignende. Hunden manglet, var kun halsbåndet som lå der. Facebook har jeg ikke så det er ikke aktuelt, men finnes det andre slike fora? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. August 2020 Rapporter Share Skrevet 9. August 2020 Det kan være at det kommer fra en hund som er eller har vært savnet, derfor jeg tenkte det. Sjekk nitro-gruppa. Eller google "hund savnet", så får du sikkert opp noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts