PixinaCollie Skrevet 6. August 2020 Rapporter Skrevet 6. August 2020 Siden jeg ikke finner igjen presentasjonen jeg hadde. Har jeg nå laget en ny, og håper jeg klarer å holde liv i denne ❤️ Line - 30 år. Bor i Saltstraumen sammen med min bedre halvdel, våre to korthåret Collie tisper og en kattepus ? Er utdannet hos innlandet hundesenter, og synes adferd er utrolig spennende. Pr dags dato holder jeg liv i Instagram kontoene Linsorhund og LinsorCollie, samt snapchaten vår Linsorhund ? Perfect Image Dressed To The Nines F. 11.05.2015 - Korthåret Collie Min første superstjerne, og verdens beste lille frøken - Som virkelig er med på ALT! Hun er vår lille potet, og er med på det jeg kunne tenke meg å prøve ut, det morsomste vi gjør sammen er triks ?❤️ tvers igjennom snill og god. ❤️ Perfect Image Poetry In Motion 11.08.2019 - Korthåret Collie Min nye superstjerne, hun er også en liten potet ?❤️ Men hovedfokuset er utstilling, Rallylydighet, og triks ? Hun er ei morsom frøken, livlig og pratsom ? Siter
PixinaCollie Skrevet 6. August 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2020 Perfect Image Dressed To The Nines Zina ❤️ Siter
PixinaCollie Skrevet 6. August 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2020 Perfect Image Poetry In Motion Pixel ❤️ 1 Siter
PixinaCollie Skrevet 6. August 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2020 Forrige helg 1-2 august var det Utstilling i misvær lørdag og Nkk Fauske Søndag ? Vi troppet opp, klare til dyst, og vi er verken vandt til å løpe venstresvinger eller å skjønne oss på dette, men jammen meg dro ikke Pixel i land hele Lørdagen ???? BIR, BIR Junior med CERT. Best in show junior, og best in show 3 ??? Lørdag fikk hun Ex og vi er STRÅLENDE fornøyd med det ? Dagene som fulgte dro vi i skogen og gjorde det hun kan best - nemlig å bli skitten på potene ?❤️ FOTO - @Anooni 2 Siter
PixinaCollie Skrevet 8. August 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2020 Vi er så vanvittig heldige, som har så mye natur, fjell og vann her rett bak huset. ❤️ @Anooni har vært her på besøk, og hun, sprek som hun er har vært på oppdagelsesferd i naturen her, og hun fant mange flotte plasser! Og i går var vi ute å utforsket for oss selv ? Vi var ute i 3 timer ish, med innlagte vannpauser og en pitstop ved en benk for at hundene skulle få knaske litt tørrfisk ? 1 Siter
Rocket Skrevet 8. August 2020 Rapporter Skrevet 8. August 2020 Gratulerer så mye med flotte resultater!! Jentene dine er så fine!!! ❤️ Siter
PixinaCollie Skrevet 8. August 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2020 4 timer siden, Rocket skrev: Gratulerer så mye med flotte resultater!! Jentene dine er så fine!!! ❤️ Tuuusen takk for fine ord ❤️? 1 Siter
Recommended Posts