Thefin Skrevet 10. April 2020 Rapporter Skrevet 10. April 2020 Jeg henter endelig valp i løpet av neste uke og de fleste valpekurs osv er jo avlyst på grunn av korona situasjonen i Norge forståelig nok, men føler det hadde vært greit å få til noe enkel trening rundt andre valper på god avstand eller hvis situasjonen tillater det, kanskje få hilst på noen andre snille valper med oss mennesker på god avstand hvor vi tar forholdsregler Så jeg lurer på om det er fler som får valp nå i disse tider rundt Oslo/ Bærum/Asker++ området som kunne tenkt seg å være med på noe slikt? ? Isåfall bare skrik ut Siter
Bellatrix Skrevet 14. April 2020 Rapporter Skrevet 14. April 2020 Hei! Jeg henter en omplasseringshund på søndag - hun er 17 måneder, så ikke akkurat valp, men veldig snill og omgjengelig etter hva jeg har sett av henne så langt. Hun har levd livet i flokk, og er ganske "valpete", og er kun 3,1 kilo. Vi begynner fra skratch med hverdagslydigheten, og det hadde vært supert både å få sosialisert, og trent i med forstyrrelser etter hvert ? Vi kunne jo tatt et lite treff etter et par uker, og sett hvordan det går? Siter
Minoriaru Skrevet 21. April 2020 Rapporter Skrevet 21. April 2020 Vi forventer hund den 8.Juni, vår første. En Shetland Sheepdog tispe ? Siter
Thefin Skrevet 2. Mai 2020 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2020 On 4/14/2020 at 7:00 PM, Bellatrix said: Hei! Jeg henter en omplasseringshund på søndag - hun er 17 måneder, så ikke akkurat valp, men veldig snill og omgjengelig etter hva jeg har sett av henne så langt. Hun har levd livet i flokk, og er ganske "valpete", og er kun 3,1 kilo. Vi begynner fra skratch med hverdagslydigheten, og det hadde vært supert både å få sosialisert, og trent i med forstyrrelser etter hvert ? Vi kunne jo tatt et lite treff etter et par uker, og sett hvordan det går? Oooops har vist ikke fått opp varsler så ikke sett dette før nå, sorry ? Vi er gjerne med på det vi altså. Har en sheltie på 3 år som er veldig grei som gjerne er med på tur/trening også så det kan vi jo gjerne! On 4/21/2020 at 8:59 PM, Minoriaru said: Vi forventer hund den 8.Juni, vår første. En Shetland Sheepdog tispe ? Ååå så spennende, shelties er så herlige ? Vi er gjerne med på å møtes/trene når valpen er klar for det, kan alltids ta med både sheltien min og border collie valpen om dere vil møte fler Hvis dere vil er det bare å sende meg melding på feks facebook, Thea Tøllefsen Ohr. Tenker det kanskje er litt lettere å få planlagt noe der? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.