Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hund og Hvorfor?


Taran

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Oj...vanskelig dette... :icon_redface:

Men stor hund måtte det blitt Luna, (Ra)Balder eller Chessea.

Liten hund måtte det blitt Pito eller Tequila.

Jeg har valgt ut fra aktivitesnivået som de virker å ha (jeg må ha en hund med litt høyt aktivitets nivå), samt utseende.

Ellers så hadde ikke Lisa vært å forakte heller, det er flott hund, men vet ikke om jeg hadde klart å trene hun som Charlotte gjør...da hadde hun blitt LP hund om hun kom til meg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cita, Lisa og Lunah.

Tre utrolig herlige hunder. Cita er utrolig dyktig, og utrolig sosial (men allikevel litt mer kontrollerende enn det Tinka er) og herlig, og så utrolig glad! Lisa har jeg jo ikke møtt, men hun virker som en utrolig flink og artig hund, aktiv og flink på det alle labradorer skulle vært flinke på (sier jeg, som sitter her med en labrador som ikke akkurat blir overtrent når det gjelder apportering). Og Lunah er rett og slett herligheten selv.

Det var de tre jeg kom på nå, selv om det er flere jeg kunne ha tenkt meg må jeg jo begrense meg litt. Og når det er sagt ville jeg ikke akkurat kastet ut Loke eller Mona heller. Eller Ask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg hatt den nydelige chow'en til Taz. Han var den første jeg tenkte på da jeg så spørsmålet..

Da tenker jeg egentlig kun på utseende, siden jeg aldri har møtt han, eller vet særlig mye om han eller rasen chow chow.

Neste hund jeg kommer på i farten er Cita til handler91.. (da måtte jeg fått hun slik hun er nå, sammen med alt hun kan :icon_redface: ) Flinke og nydelige Cita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cita, Lisa og Lunah.

Tre utrolig herlige hunder. Cita er utrolig dyktig, og utrolig sosial (men allikevel litt mer kontrollerende enn det Tinka er) og herlig, og så utrolig glad! Lisa har jeg jo ikke møtt, men hun virker som en utrolig flink og artig hund, aktiv og flink på det alle labradorer skulle vært flinke på (sier jeg, som sitter her med en labrador som ikke akkurat blir overtrent når det gjelder apportering). Og Lunah er rett og slett herligheten selv.

Det var de tre jeg kom på nå, selv om det er flere jeg kunne ha tenkt meg må jeg jo begrense meg litt. Og når det er sagt ville jeg ikke akkurat kastet ut Loke eller Mona heller. Eller Ask.

Buhund i rekkehus? :icon_redface: stakkars naboer :lol: om ikke du hev han ut, så gjør nok de det! :) men greit og vite at jeg kan sende han til deg om jeg blir lei :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhund i rekkehus? :icon_redface: stakkars naboer :lol: om ikke du hev han ut, så gjør nok de det! :) men greit og vite at jeg kan sende han til deg om jeg blir lei :lol:

Buhund i rekkehus går helt bra. Om ikke annet så vil vi gradvis få hele rekkehuset for oss selv, det har ikke noe å si for meg. :D

Og jeg sender Tinka til deg om jeg ikke orker mer av henne (men så flink som hun har vært på innkallings- og lydighetsfronten i det siste tror jeg hun skal få bo her litt mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy og Santoz :lol: Digger rasen og fargen!

Men kunne og tenkt meg de to dachsene med trollmann navn, Merlin og (husker ikke nevnet i farten), spesielt den brune/brune. Liker langhåret dachser, spesielt dvergdachs. Og de to hundene passer perfekt sammen :icon_redface:

Og Chessea, fordi hun er så søt :)

Og glemte neste Balder, en flott blandingshund :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å nevne flr enn en?

Jeg glemte Serchaj! Nydelige hunden!

Og Speedy til Kine :lol: Han er bare kulest! :icon_redface:

Cita til Benedicte, vakre,smarte vovven!

Diego skjønne bamsen med det herlige gemyttet!

Shaylee, virker som en stoooor hund i liten pakning :)

Mini fiine pommen med tøffeste lynne! :lol:

Leah, gud så vakker sheltie!

huff dette ble mange det *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jo ingen her, og har ikke lest alle de siste presentasjonene enda, men utifra det jeg har lest kunne jeg godt hatt

Aro (rhodeseren). Digger rasen, og tror den hadde passet meg bra. Og en flott hund, og det jeg har hørt om han har vært positivt.

og Romeo (storpuddelen). Det samme som over. :icon_redface:

Ikke at jeg kunne tenkt meg å ha 4 spreke hanhunder i hus da. :rolleyes:

Ellers er det mange fine hunder her, men som kanskje ikke passer like godt, hmm. men når jeg blir gammel kunne jeg godt tenkt meg den flotte sloughien jeg ikke husker hva heter. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom tråd!!

Jeg ville hatt :

Tinka - en mer frekk labrador skal du lete lenge etter, men jaggu er hun skjønn!

Cita - da får jeg en ferdig trent LP hund, haha

Bris - jeg er svak for polarhunder :icon_redface:

Missy - Nyyydelig korthåret BC (Fanny sin)

Pavlov - Enda en nyyydelig BC (ThomasS)

Skal skrive fler senere, må forte meg og se på film før typen dåner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh! Kul tråd. :lol: Jeg ville hatt Casper - lille gullet til Kine! Og så skulle jeg ønske pelsdottene til Marit hadde vært større, så jeg kunne begravd meg enda mere nedi all pelsen..hihi :icon_redface::)

uhm..Loke er og en jeg kunne tenkt meg - har en venninne som har en make,og han er herlig! Dog er han over "fjortisalderen",og mer behagelig å være sammen med... :rolleyes::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mona føler seg smigret :icon_redface:

Odin er jo råflott da!

Loke, fordi jeg innbiller meg han har mye til felles med Mona.

Diego pga utseendet og det at han er arrogant og driter i folk! Pluss er også at han ikke er så stor :lol:

Santoz - tøff!

Balder (nå er jeg veldig utseendemessig føler jeg)

Lisa (gjerne litt treningsmotivasjon til meg på kjøpet, takk)

Kommer sikkert på noen flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...