MataHari Skrevet 16. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2020 Hei! Er det noen som har Artfex medium bur og kan si meg hva slags innvendige mål det har (liggemål) og hvilken madrass som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2020 Ta av ca. 5 cm på hver side, altså 78*47 cm så burde det gå bra. Jeg bruker vanlig hundemadrasser der, har brukt litt forskjellige størrelser og det funker fint å stappe litt om madrassen er for stor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MataHari Skrevet 16. Februar 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2020 Hmmm, skjønner ikke helt hvordan du får 47x78, når burets yttermål i bredden er 49,5. Men kanskje du har medium bred? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2020 Nei, bare regnet feil. Jeg har small, men størrelsen på selve burstengene er den samme (har hatt large også). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts