Gå til innhold
Hundesonen.no

Skryte litt


Guest Vicky

Recommended Posts

Nå må jeg bare skryte litt! :lol: Igår hadde jeg og min venninne og bc`n Nero en fantastisk bra treningsøkt! :lol: Er så utrolig inponert over villdyret mitt. Hun mestret ting som jeg ikke trodde var mulig! Etter så lang tid uten trening var hun så god! Og det er så fantastisk å se fremgangen og energien! Og presisjonen er bare helt rå... Hun sjokkerer meg bokstavelig talt! Det er så morro å se hva som ligger i henne når hun arbeider. Når jeg ser på henne og hun venter på oppgave er det nesten som om det er de intense øynene til Lizard som stirrer tilbake, og venter på neste kommando.

Nero var også helt suveren! Etter lang tid uten trening gikk han rett på dagens oppgaver uten å nøle et sekund. Nero skal på konkuranse i helgen, så han jobbet vi mest med. Etter en fin treningsøkt ble det tur og kos sammen med noen andre gode venner :icon_redface:

Her er noen bilder

smiler8oy.jpg

To flotte gjeterhunder som smiler bredt

seopp8lo.jpg

Er vi ikke vakre?

flrtingpgang5vx.jpg

Flørting på gang

hoppsan9es.jpg

Hoppsan!

flrting3cf.jpg

Vicky stiller seg opp og gjør seg fin

skyvefrembrystkassa2ul.jpg

Nero skyver frem brystkassa og viser hvor fin han er

prveseg3lp.jpg

"Ikke prøv deg på noe" sier Vicky

nerostellermeddamasi1lv.jpg

"Ta det med ro! jeg skal jo bare stelle med deg!"

neropsjekkern1nq.jpg

Vicky er spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flrteoggrave2fe.jpg

Nero flørter mens Vicky graver etter gullskatt!

grrrvoff6dl.jpg

Grrrvoff!

herskaldetgraves6as.jpg

Her skal det graves!

sleipedyr6vy.jpg

Hva er det de pønsker på?!

ulvelek8hv.jpg

Gjeterhunder leker best!

voffvoff0al.jpg

Voff voff!

tyggetygge8at.jpg

Må tygge litt på hverandre...

ulverlekerbest5cj.jpg

Ulvelek

vierfarlige9ej.jpg

Vi er farlige!

snen2km.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dypsn5ta.jpg

Vicky brøyter seg ut for å komme seg til Nero

deterdypt8vc.jpg

"Jeg syns også det er litt dypt!"

korteben5gm.jpg

"Fyttikatta her var det dypt!"

bareventjegfrnoktakideg3ft.jpg

"Bare vent, jeg får nok tak i deg!!"

dureravsted2ia.jpg

De durer avsted ut i snøen

frstemanntilmlla0ps.jpg

Førstemann til mølla!

hei3dh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte de er sammen! Artige bilder.

Og så bra at det gikk flott med treninga. Det er så artig når man ser at treninga hjelper, at man får det til. Og at hunden sitter der og ser opp på deg og er klar til å gjøre hvasomhelst. Det er moro det!

Ja, det er en deilig følelse :icon_redface: Håper du opplever det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en deilig følelse :icon_redface: Håper du opplever det samme!

Ja, i det siste har jeg opplevd det titt og ofte. Dog ikke på akkurat det jeg skulle ønske jeg kunne fått opplevd det på (riinga, selv om det har blitt bedre i det siste det også), men når det gjelder lydighet og triks er hun i farta hele tida og kjapp og ivrig i bevegelsene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene hundene! :icon_redface:

Jeg kommer snart å kidnapper Vicky...Og du har helt rett:gjeterhunder leker best:P

Haha :lol: tusen takk for at du syns det! Kidnapper snart Lokeliten selv :lol: Vi kunne nesten bytte hunder :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i det siste har jeg opplevd det titt og ofte. Dog ikke på akkurat det jeg skulle ønske jeg kunne fått opplevd det på (riinga, selv om det har blitt bedre i det siste det også), men når det gjelder lydighet og triks er hun i farta hele tida og kjapp og ivrig i bevegelsene sine.

Så morro å høre at det går bedre!! :lol: Da har sikkert familien din tatt seg sammen å gjort som du sier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å høre at det går bedre!! :lol: Da har sikkert familien din tatt seg sammen å gjort som du sier :icon_redface:

Tja, vi har vel heller inngått et kompromiss. Jeg har uansett hittil ikke fått til å gjøre det jeg skal ordentlig, rett og slett fordi det aldri har vært fysisk mulig (å binde henne fast med en gang hun begynner). Men adferdsterapeuten kommer hit i morgen (dog i forbindelse med noe annet), og hun sa hun skulle vise meg noen "triks og tips" som kan gi meg litt bedre kontroll over situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi har vel heller inngått et kompromiss. Jeg har uansett hittil ikke fått til å gjøre det jeg skal ordentlig, rett og slett fordi det aldri har vært fysisk mulig (å binde henne fast med en gang hun begynner). Men adferdsterapeuten kommer hit i morgen (dog i forbindelse med noe annet), og hun sa hun skulle vise meg noen "triks og tips" som kan gi meg litt bedre kontroll over situasjonen.

Så flott! :lol: Virkelig morro å høre at det går så bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaww! så skjønne de er! ;) virkelig et radar par!! ;) gøy å høre at treningen går bra, ingenting er bedre enn det! :D

ønsker Nero lykke til i konkuransen :D

Tusen takk! :D nå har de reist oppover, og konkuransen er imorra. Skulle si tusen takk fra dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...