Husky-eier Skrevet 31. Desember 2019 Rapporter Skrevet 31. Desember 2019 Jeg har en voksen husky-tispe som ofte gjør fra seg inne, både bæsj og tiss. Dette skjer uavhengig om vi har vært på tur eller ikke, og gjerne på natten. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få henne til å slutte med det. Noen som har noen gode tips? Siter
simira Skrevet 31. Desember 2019 Rapporter Skrevet 31. Desember 2019 Er dette noe som har startet nylig, eller har hun alltid vært sånn? Hvor gammel er hun? Har hun bodd inne hele livet, eller vært utehund? Har du hatt henne siden hun var valp? Når får hun siste måltid, og når er hun ute for siste gang før kvelden? Hvis dette er noe som har startet nylig, og hunden normalt har vært stueren, så er det på tide å ta en tur til dyrlegen for en sjekk. Store endringer i hverdagen (alenetid, flytting, baby?) kan også påvirke slikt. Ellers ville jeg prøvd å gi siste måltid senest rundt middagstider (16-17) og sørge for at hun får en god tur på kvelden. 1 Siter
Recommended Posts