SusanneL Skrevet 14. Mai 2019 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2019 Driver på og vurderer å flytte og da kommer det jo fram endel ting som man egentlig synes er for fine til å kaste, men sikkert umulig å selge... Jeg har massevis av gamle pokaler, premier og rosetter med logo/emblem fra div.hundeklubber liggende på loftet. Er det noen som vet om dette er noe man kan få gitt bort til noen? (De krever jo en "jobb" mht å fjerne/lime over egen klubblogo, vaskes/støvtørkes, etc.) Eller er det sånt som bare går rett i søppelkontaineren? Jeg gdder ikke å ta fram alt, ta bilder, bruke tid/penger på å sende - men helt enkelt bare få noen til å komme og hente det? (det ligger i pappesker, pakket pent ned) Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 14. Mai 2019 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2019 Hør med klubbene du har fått premiene av :) I hvertfall de du har mange fra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 16. Mai 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2019 Tusen takk for svar Meg! Tja, det kunne man jo, men da må alt pakkes opp, fordeles og pakkes ned igjen, så nei... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. Mai 2019 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2019 Mulig ett idrettslag eller noe kunne være interessert? Om hundeklubblogoen kan fjernes da. Det sagt, eg har kastet/resirkulert det eg ikke ville ha lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts