CathrineR Skrevet 11. Januar 2019 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2019 Har en liten valp (blanding av Pomeranian og Shih Tzu) på 5 mnd, som trenger sosialisering. Er det noen i Bergen/ Landås som også har en liten hund som vil treffe oss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnaM Skrevet 13. Januar 2019 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2019 Hei! Jeg har veldig lyst. Har en Russian toy valp på snart 14 uker :). Når passer det? Å hvor? Holder til i Bergen vest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CathrineR Skrevet 13. Januar 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2019 Akkurat nå, AnnaM skrev: Hei! Jeg har veldig lyst. Har en Russian toy valp på snart 14 uker :). Når passer det? Å hvor? Holder til i Bergen vest. Så bra! Passer det i firetiden i dag? Det er et lite inngjerdet område på Storetveit hvor de kan løpe fritt. Her er adressen: Gården dyreklinikk, Storetveitvegen 81, 5067 Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnaM Skrevet 13. Januar 2019 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2019 Det skal gå fint! Ja, der har jeg vært før :). Kl 16 er vi der ?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CathrineR Skrevet 13. Januar 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2019 30 minutter siden, AnnaM skrev: Hei! Jeg har veldig lyst. Har en Russian toy valp på snart 14 uker :). Når passer det? Å hvor? Holder til i Bergen vest. Akkurat nå, AnnaM skrev: Det skal gå fint! Ja, der har jeg vært før :). Kl 16 er vi der ?. Flott! Da ses vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts