Karmolini Skrevet 26. Desember 2018 Rapporter Skrevet 26. Desember 2018 Med fare for å bli skutt av moralpolitiet.. Jeg lurer på om det finnes en slags skole man kan sende hunden på for å bli trent opp til å bli en god familiehund. Altså ikke at jeg går på kurs, men at hunden er et sted over tid. Dette har ingenting med latskap å gjøre, kun tilfeldigheter. Jeg har en 1,5 år gammel labrador som var omplasseringshund med mye dårlige vaner. Jeg har hatt henne et år, men har ikke klart å roe ned de verste vanene nok før jeg plutselig ble veldig syk. Dette er altså ikke en «jeg fikk meg hund og trodde det skulle være enkelt»-situasjon - men en kjip situasjon for oss alle. Jeg vil så gjerne beholde den nydelige jenten min, men hun er ikke lydig nok til at jeg klarer å håndtere henne i hverdagen. Håper på seriøse svar. Jeg holder til i Bergen, men er villig til å sende henne av gårde hvis det betyr at jeg kan beholde henne i fremtiden. Siter
Ingidano Skrevet 26. Desember 2018 Rapporter Skrevet 26. Desember 2018 Hør med Tunge Hundesenter. Siter
Karmolini Skrevet 27. Desember 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2018 Takk for tips. Jeg skal sjekke de ut ? Siter
Recommended Posts