Jump to content
Hundesonen.no

Import Danmark

Recommended Posts

Skal hente en valp i desember fra DK og reise med stena line via Gøteborg. Billetten er allerede bestilt og ikke refunderbar, men oppdretter har bommet på vaksinasjonsdato og vi mangler 1 dag av de 21 dagene på rabiesvaksina ved avreisedato. Er det noe håp om fraviksbehandling eller må jeg kjøpe ny billett? ?

Edited by Kristina

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det skjønner jeg godt, spesielt når det kom så uventet på. En papillion er heldigvis en grei størrelse med tanke på småbarn, og er ingen superkrevende brukshund. Det hjelper på. Det er kanskje lurt å sette deg ned sammen med mannen din, og for den saks skyld psykologen din, for å snakke om dette. Så kan du gjøre deg litt tanker om hvor nødvendig hunden er for din bedring og for din livskvalitet. Dersom du/dere tenker at hund er avgjørende for å komme deg ut av depresjonen, så må dere bare bestemme dere for at dette klarer dere. Står valget mellom å være veldig syk eller ha hund, så er det egentlig ikke noe valg. Også tipper jeg at alle som blir uventet gravide for første gang føler på frykten for å oppdra et barn. Det er sikkert mange gode ressurser der ute når det gjelder barneoppdragelse og hva man kan forvente den første tiden som nybakt mor. Det skumleste av alt er det ukjente, så kanskje god informasjon kan lette på frykten?  
    • Control Unleashed eller Hverdagslydighet fra valp til voksen er de to bøkene jeg ville brukt hvis jeg skulle satt meg inn i ting i dag ihvertfall.
    • Jeg og min samboer har nettopp skaffet oss en 7 år gammel hvit gjeterhund. Jeg har holdt på med hund hele livet, jobbet på hundekennel, trent agility og diverse. Min samboer hadde schæferhund som liten men utover familiehunden har han lite erfaring med hundehold og hundetrening. Hunden vi har er svært lydig og snill, men samboer vil gjerne lære om hunder, hva slags trening som funker, hvordan hunden lærer og forberedelse dersom vi skaffer oss en hund etter dette. Noen tips? Norsk, engelsk eller tysk språk. Er en hel jungel der ute og synes det er vanskelig å orientere seg. Vi trener Rally med hunden men jeg er ingen pedagog og synes det er vanskelig å rette på han, typ "du må være bestem" "nei ikke så bestemt, nå er du streng" osv. Tydelig at hunden hører mye mer på meg. Regner med mye kommer seg når de blir vandt med hverandre og samboeren min får mer erfaring. Tror likevel en god bok om hundetrening hadde passet han supert. Noen tips?
    • Tørkerull har vi alltid i hus👍🏻😊 Eddik er sikkert lurt det, men jeg virkelig hater lukten av eddik🥴 så det blir nok ikke brukt eddik her i hus😅
    • Det har vi faktisk kjøpt, men glemt å skrive på🙈
  • Nylig opprettede emner

• Create New...