Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg og Silje gikk på Sandestranden

Taz

Recommended Posts

Jeg og Silje var på Sandestranden før vi gikk til vet'n med Diego.

Her er noen bilder.

Silje: Hvis du vil ha noen av bildene så si ifra, så sender jeg orginalen. :D

Ut på tur.

IMG_4017litebilde.jpg

IMG_4018litebilde.jpg

Stranden

IMG_4020litebilde.jpg

IMG_4021litebilde.jpg

Diego hilser på Leah.. Stakkars Leah.

IMG_4023litebilde.jpg

IMG_4045litebilde.jpg

Av en eller merkelig grunn tok jeg masse bilder av bølgene, dette var ett av de mindre bra, men orka ikke å forminske alle. Hehe

IMG_4058litebilde.jpg

Dette kunne vært ett fint bilde hvis Diego ikke var skamklippet på foten

IMG_4085litebilde.jpg

Ett søt hodebilde

IMG_4089litebilde.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine bilder!!! ;)

3 spørsmål: Hvordan gikk det hos dyrlegen? Hvem var den 3 Sheltien? Og hvor var Cody?

:D

Jeg tar ansvar og forklarer de to siste spørsmålene hvertfall, så får Trine selv ta det første :P

Den 3 sheltien var Leah, datteren til Gunn sin Sheeba, samme hunden som Gunn har i avataren sin. Hun er på ferie hos meg!

Cody var hjemme. Vi skulle jo rett til dyrlegen, så han fikk ikke bli med av den enkle grunn at han hadde gått raptus i bilen når vi var på vetten sitt kontor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ansvar og forklarer de to siste spørsmålene hvertfall, så får Trine selv ta det første :P

Den 3 sheltien var Leah, datteren til Gunn sin Sheeba, samme hunden som Gunn har i avataren sin. Hun er på ferie hos meg!

Cody var hjemme. Vi skulle jo rett til dyrlegen, så han fikk ikke bli med av den enkle grunn at han hadde gått raptus i bilen når vi var på vetten sitt kontor :P

Takker for svar! :P Leste det andre innlegget Trine skrev om hvordan det gikk hos dyrlegen så jeg har vel fått svar på det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...