Hundelykke Skrevet 3. September 2018 Rapporter Share Skrevet 3. September 2018 (endret) Hei! Jeg vurderer å kjøpe Laika kløv til hunden min. Er litt usikker på hvilken størrelse jeg burde velge. Han er en border collie blanding, som er ca 55/56 cm høy, og veier mellom 22-24 kg. Hvilken størrelse burde jeg velge? ? Og hvordan er deres erfaringer med kløven? Er det en bra kløv som holder seg lenge, eller burde jeg velge noe annet? ? Endret 3. September 2018 av Pelle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 3. September 2018 Rapporter Share Skrevet 3. September 2018 Jeg har en Laika kløv(regner med at du mente Laika og ikke Laila ) som sikkert nærmer seg 20 år nå. Den har holdt seg godt. Opprinnelig kjøpt til min forrige hund, men som ikke kunne bruke den så mye likevel. Har brukt den et par ganger til han jeg har nå... Den sitter godt på han også Ingen tvil om at jeg skal ha Laika kløv neste gang også....utrolig god kvalitet på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 3. September 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2018 Mente laika ja ? autokorrekt ?? Da blir det nok en slik her etterhvert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avani Skrevet 4. September 2018 Rapporter Share Skrevet 4. September 2018 Jeg har forsøkt noen kløver, bl.a Ruffwear og Non-Stop men de er forkastet til fordel for Laika. Har den til begge mine og den sitter kjempegodt. Mine hunder er på hhv 62cm-32kg og 60cm-28kg. De bruker hver sin størrelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. September 2018 Rapporter Share Skrevet 4. September 2018 Gode erfaringer med Laika kløven ?? Tror du må ha 15l eller 20l, mål hunden å finne ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts