Marthe Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Til helga skal jeg stille en tervuren (mørke ferger), ei malle tispe(mørke ferger) og en dalmantinger valp(brune flekker). Hvilke farger bør jeg ha på klærne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Jeg ville brukt brun tror jeg kanskje lysebrun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Rosa så klart! (Regner med at du skjønner hvem jeg er...) Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Rosa så klart! (Regner med at du skjønner hvem jeg er...) Hehe... Ja, selvfølgelig! Tror jeg skal låne det rosa utstillingsbåndet ditt til å ta på Tervurenen. Da blir eieren glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Jeg ville brukt brun tror jeg kanskje lysebrun Takk, for svar Skal rote litt i kleskapet å se hva jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Vennina mi har stilt Afghaneren hennes i rosa utstillings bånd flere ganger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 ja, lys brun/beige er nok fint Ellers kan også svart gå bra, hverken malle eller terv har veeeldig mye svart, og svart fremhever jo rødfargen deres... Hadde du ikke skullet stille dalmisen ville jeg hatt på hvite/offwhite klær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2006 Er helsvart greit til Mona? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Ja Alle farger passer i grunn til henne (bortsett fra grå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Ja, og så kanskje ikke beige eller lys brun (ikke at jeg har noen klær i de fargene uansett). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 8. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2006 Er helsvart greit til Mona? Så et bilde av når du stilte henne i svart, det var kjempe fint. Vurderer om jeg skal ha på meg en svart genser når jeg stiller dalmantineren, og ein hvit bluse når jeg stiller terv og mallen Håper det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar