lillesmula Skrevet 4. Juli 2018 Rapporter Skrevet 4. Juli 2018 Tenkte jeg skulle dele ett tips med dere som har parkett/laminat og valp! Selv har jeg tenkt på hvordan jeg skulle løse dette på natten, da det absolutt kan forekomme uhell som valpen i "verste fall" ikke gir beskjed om slik at tiss blir liggende til dagen etter. Kom på ideen med å kjøpe en voksduk (kan kjøpes på de fleste butikker som selger duker/interiør) som er ment for spisestuebord, og sette kompostbinge oppå denne. Dermed trekker ikke tiss eller annet ned i gulvet og det er utrolig lett å vaske av dersom det skulle være uhell. 1 1 Siter
Sunnivamb Skrevet 4. Juli 2018 Rapporter Skrevet 4. Juli 2018 Bra tips! Vår valp har bomma på tissematta på soverommet, og nå har parkettgulvet sprekt opp ? Det er ikke av det fineste gulvet i utgangspunktet, så blir nok en midlertidig løsning med å kjøpe inn et gulvteppe ? Men skal definitivt skaffe voksduk til stua, der vi la nytt laminatgulv i fjor! 1 Siter
Recommended Posts