lillesmula Skrevet 16. Juni 2018 Rapporter Skrevet 16. Juni 2018 Hei! i henter hjem en papillonvalp om rett rundt 2 uker, jeg har funnet litt utstyr på nett men har litt problemer med å finne små nok størrelser. Har dere noen butikker å anbefale på nett? Gjerne med litt utvalg Takk for alle svar Siter
mushi Skrevet 16. Juni 2018 Rapporter Skrevet 16. Juni 2018 Forstadheimen har ophørssalg. De har et enormt utvalg fra puppia som er perfekt for sånne små. De har nettside fra 1995, men veldig hyggelige folk! 1 Siter
Wilhelmina Skrevet 16. Juni 2018 Rapporter Skrevet 16. Juni 2018 Da min var valp måtte jeg bruke kattesele på henne den første tiden, fantes ikke valpeseler som var små nok 2 Siter
Milius Skrevet 16. Juni 2018 Rapporter Skrevet 16. Juni 2018 Jeg brukte denne typen sele bare fra ebay. Den minste størrelsen passet fint de første to-tre ukene da hun veide 1,8 kg, men ble fort for liten. Tror jeg hadde den i tre størrelser som passet til hun ble voksen (3,7 kg). Hadde også den andre selen fra puppia og h-sele, men likte vesten best 1 Siter
Maretingen Skrevet 19. Juni 2018 Rapporter Skrevet 19. Juni 2018 petshopgirls.no Ikke billig, men små str og god kvalitet 1 Siter
Recommended Posts