SAGA Skrevet 27. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2018 Hei. Et eller annet sted, muligens her inne, har jeg sett en "oppskrift" på hvordan man lager en leke til å søke etter godbiter i. Man skal visst klippe opp fleece pledd i remser og flette/sy det sammen slik at man får masse tuster som man kan gjemme godbiter i. Noen som skjønner hva jeg mener? Bikkja må holdes i ro i 14 dager, så jeg har kjøpt 3 fleece pledd som jeg tenkte å lage en sånn av. Men jeg finner ikke igjen noe om dette på nettet. Er det noen her som kan tipse meg om hvor jeg kan finne det/ evnt hvordan jeg enkelt kan lage det? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2018 Denne typen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAGA Skrevet 27. Mars 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2018 Just now, Ingidano said: Denne typen? Ja, sånn var det. Skal prøve meg på den. Tusen takk:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts