Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker du deg husky helt uten jaktinstinkt? Nå har du sjansen! :)

Recommended Posts

Skrevet

Hmmm - skeptisk! Det blir vel litt problemer med å få den til å gå. På tur må du jo ha bånd ellers blir den stående igjen på trappa. Så nei, de kan ikke gå løs disse heller :P

Men seriøst! Naboen til noen i familien har stoppa ut to huskyer hun har hatt og har dem stående i stua :blink:

• Haha 3
  • Confused 5
Skrevet
Akkurat nå, AnnikenK skrev:

Hmmm - skeptisk! Det blir vel litt problemer med å få den til å gå. På tur må du jo ha bånd ellers blir den stående igjen på trappa. Så nei, de kan ikke gå løs disse heller :P

Men seriøst! Naboen til noen i familien har stoppa ut to huskyer hun har hatt og har dem stående i stua :blink:

Mnja, jo..jeg må jo innrømme at du har et poeng der..men de stikker nå ikke av i alle fall! :D

Øhm..hver sin lyst..

• Like 1
Skrevet (endret)
Akkurat nå, Pringlen skrev:

De er vel ikke akkurat noen utstillingsstjerner de der... Fikk meg egentlig mest til å tenke på:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2330885/What-did-The-badly-stuffed-animals-left-little-dignity-afterlife.html

Neii..de har jo litt tannmangel og benstammem  var jo noe spinkel på et par av individene i alle fall..

Uuurk.. :D Nå syns jeg utstoppede dyr er skikkelig trashy og gyselig men åff kårs..noen er verre enn andre..:D

Endret av QUEST
  • Like 1
Skrevet

Greit nok å forsøke seg på markedsføring, men hvordan i herrens navn skal en dukke tilfredstille noen som helst som ønsker å gjøre normale ting med en hund?

Men det er jo lov å være optimist! :D 

De utstoppa dyra så jeg mer mon i. Bare å ta bilder av dem med en sånn «gjør om til tegning-app» så har man karakterene klare til en hysterisk morsom barnebok på sekunder! Her er Bønna Bjørn og Karelius Katt:

510C3902-9190-4CE2-AC6B-E7461D98DDE3.thumb.jpeg.41df7bb5cc7af532cb745963ed65e46f.jpegFAFC6793-5926-4A5F-995F-F245A7428430.thumb.jpeg.4ce70e2d90f064c2f5cfc2eb6928e884.jpeg

• Haha 5
  • Confused 1
Skrevet
Akkurat nå, tillien skrev:

Greit nok å forsøke seg på markedsføring, men hvordan i herrens navn skal en dukke tilfredstille noen som helst som ønsker å gjøre normale ting med en hund?

Men det er jo lov å være optimist! :D 

De utstoppa dyra så jeg mer mon i. Bare å ta bilder av dem med en sånn «gjør om til tegning-app» så har man karakterene klare til en hysterisk morsom barnebok på sekunder! Her er Bønna Bjørn og Karelius Katt:

510C3902-9190-4CE2-AC6B-E7461D98DDE3.thumb.jpeg.41df7bb5cc7af532cb745963ed65e46f.jpegFAFC6793-5926-4A5F-995F-F245A7428430.thumb.jpeg.4ce70e2d90f064c2f5cfc2eb6928e884.jpeg

Eventuellt reklame for ;'Don't do drugs!'.. :sleep:

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3