KarolineS Skrevet 13. Mars 2018 Rapporter Skrevet 13. Mars 2018 (endret) Hei alle sammen. Jeg er ny på forumet, og håper det er greit å legge ut en forespørsel om hundepass. Jeg leter etter hundepass på dagtid / hundebarnehage til min 7 år gamle Jack Russell Terrier, Oliver. Oliver og jeg kommer flyttende fra Østlandet til Førde i april ifbm. jobb, og leter etter en hundebarnehage/hundepasser han kan være hos på hverdager så han slipper å være alene. Oliver er en energisk og blid Jack Russell gutt.Han har alle vaksiner og er kastrert. Han er veldig glad i å svømme, leke med pinner og pipeleker. Han har vært i hundebarnehage før og blir nå lufter flere ganger i uka av en hundelufter. Er det noen der ute som tilbyr hundepass på dagtid og/eller har plass til Oliver? Betaling etter avtale. Endret 13. Mars 2018 av KarolineS For stor skrift Siter
Kaja Skrevet 13. Mars 2018 Rapporter Skrevet 13. Mars 2018 Tråden er flyttet til riktig underforum - Moderator Kaja Siter
Bellare Skrevet 13. Mars 2018 Rapporter Skrevet 13. Mars 2018 Førde i S&F? Her er blant anna "Førde Kjæredyrpass" som du finner på facebook. Ho har eg kun hørt positivt om Siter
KarolineS Skrevet 13. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2018 Hei! Ja, i Sogn og Fjordane:-) Tusen takk for tips! Har sjekka de ut og tatt kontakt, men det ser ikke ut som om de tilbyr pass på dagtid. Men enig, de ser ut som om de har fått masse gode tilbakemeldinger så verdt å vite om! Siter
Bellare Skrevet 19. Mars 2018 Rapporter Skrevet 19. Mars 2018 På 14.3.2018 at 12:45 AM, KarolineS skrev: Hei! Ja, i Sogn og Fjordane:-) Tusen takk for tips! Har sjekka de ut og tatt kontakt, men det ser ikke ut som om de tilbyr pass på dagtid. Men enig, de ser ut som om de har fått masse gode tilbakemeldinger så verdt å vite om! Veit at ho i vert fall går tur og slikt med hundar på dagtid. Du har også "Let's walk heimekennel", ho held til på jølster Siter
Recommended Posts