Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur med hest og hund

_aussie_

Recommended Posts

I dag dro jeg, Kristin og Luna på tur med hesten jeg har på helfor, som heter Vinni. Jeg tok mest bilder mens Kristin rei. Luna storkoste seg :) Tror Vinni synes det var litt gøy å.

IMG_0131.jpg

Vinni og Luna før turen

IMG_0132.jpg

Jeg sitter oppå Vinni, Luna venter tålmodig

IMG_0133.jpg

Søstera mi holder Vinni

IMG_0134.jpg

Her drar vi ned til meg, jeg er fotograf, mens søstera mi rir

IMG_0140.jpg

Vinni, litt mørkt bilde da

IMG_0135.jpg

Morsomt på tur

IMG_0142.jpg

Luna hører på hva Kristin sier

IMG_0147.jpg

Her rir jeg, Vinni traver mens Luna løper ved sidna

IMG_0148.jpg

Luna, meg og Vinni

IMG_0150.jpg

Etter turen, Vinni, Kristin og Luna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk tør å ha hest og hund sammen jeg :-0

Både Luna og Vinni er godt vant til det, Luna har vært med på besøk hos Vinni helt siden hun var liten valp. Vinni bare ser forsiktig på henne, og er veldig forsiktig når vi rir på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke??

Når de er lært opp til det så går det bra :)

Fordi, hvis du noen gang ser en hest som prøver å trampe ihjel ei bikkje, så skjønner du hvorfor. Når det er uten grunn. Jeg kommer ikke til å stole på en hest igjen, og hvertfall ikke sammen med en hund. Men dersom andre har hundevante hester og hestevante hunder er det vel ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi, hvis du noen gang ser en hest som prøver å trampe ihjel ei bikkje, så skjønner du hvorfor. Når det er uten grunn. Jeg kommer ikke til å stole på en hest igjen, og hvertfall ikke sammen med en hund. Men dersom andre har hundevante hester og hestevante hunder er det vel ikke noe problem.

Jeg skjønner deg jeg. Jeg ville ikke hatt Luna sammen med Vinni, vis jeg ikke stolte såpass mye på begge to. Vil ikke at Luna skal utsettes for noe spark og skader, huff ;) Nå går dem veldig bra sammen da, som sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo absolutt ikke alle hester som gjør sånt da! <_<

Jeg har ingen problemer med å ha mine to i nærheten av hester ihvertfall. Jóga vokste opp på gård og gikk løs både i luftegården med 8 hester og på beitet til kyrne... Tror heller det var hesten som var ustabil i ditt tilfelle ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...