QUEST Skrevet 7. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2018 (endret) https://www.dagbladet.no/nyheter/videoen-av-haiangrepet-har-satt-sinnene-i-kok/69582606 Noen går til ekstreme lengder for å 'bevise' hvor farlige dyr kan være..( dyr er her brukt som et begrep på alle andre arter enn mennesker) Endret 7. Mars 2018 av QUEST Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 7. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2018 Tidvis forbauser det meg at jeg lar meg sjokkere, men jeg gjør faktisk det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2018 "Jeg har all rett til å spise hai om jeg vil, og om jeg vil lage en tullevideo kan jeg det også." For en rass. Manglet bare at han skulle messe fram for et naturmenneske han er og ingen som ikke driver med fiske kan kritisere han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts