QUEST Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 https://www.tv2.no/nyheter/9706875/ Er det rart at mange ikke har særlig respekt for 'lov og rett' i Norge? Hvordan kan slikt være tillatt?? Han reiser til Thailand og kjøper seg en 13 år gammel jentunge , setter barn på henne og tydeligvis minst en annen jente og i påvente av soning her i Norge, reiser han på ferie til Thailand for å besøke 'familien sin' ( advokatens ord..) og andre unge jenter han har forgrepet seg på. 3 Siter
Lillekrapyl Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 Helt utrolig at det skal være mulig.. 1 Siter
Guest *Kat84* Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 Jeg skjønner ikke at de ikke kan få utreiseforbud når de er slike svin. Eller i hvert fall at det ikke skal gå an å gi innreiseforbud til i hvert fall Thailand. Det er slike som han som gjør at jeg blir veldig for kastrering. Få vekk rubbel og bit. Å utnytte andres desperate situasjon og fattigdom er ingenting annet enn ren ondskap. Siter
Guest Mira2.0 Skrevet 5. Mars 2018 Rapporter Skrevet 5. Mars 2018 I samme gate, og helt grusomt, Aftenposten har en artikkel om de norske overgriperne, hvem de er osv. Jeg brukte en dag på å lese, det er så vondt og grusomt. Men vi må vite for å tørre å se, tørre å handle. Siter
Recommended Posts