Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hei!

Finnes det noen alternativer til Photobucket som man kan bruke til å laste opp bilder på forumet, gratis? Photobucket tar jo betaling for denne tredjepartsdelingen nå.

Har Dropbox, Google Foto og Flickr, går det evt. an å laste opp bilder herfra og innpå forumet, i så fall hvordan?

Endret av sidnajse
Skrevet (endret)

Jeg bruker dropbox, men må endre siste delen av linken for å få det opp som bilde. 

"After you copy the public Dropbox link to your clipboard, just change ?dl=0to ?raw=1 at the end of the URL."

Endret av WelshenNemi
La til noe.
  • Like 1
Skrevet (endret)
Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

Jeg bruker dropbox, men må endre siste delen av linken for å få det opp som bilde. 

"After you copy the public Dropbox link to your clipboard, just change ?dl=0to ?raw=1 at the end of the URL."

IMG_20180301_140928.jpg?raw=1

Det fungerte, men bildet ble voldsomt stort følte jeg:P

Endret av sidnajse
Skrevet
Akkurat nå, sidnajse skrev:

IMG_20180301_140928.jpg?raw=1

Det fungerte, men bildet ble voldsomt stort følte jeg:P

For meg blir det samme størrelse uavhengig av hva jeg laster opp med tror jeg :lol:

Skrevet
9 timer siden, WelshenNemi skrev:

For meg blir det samme størrelse uavhengig av hva jeg laster opp med tror jeg :lol:

På Flickr så kan man vel endre bildestørrelse før man laster det opp:) Lærte meg akkurat hvordan man bruker det (og det tok noen timer, få skylde på at jeg ikke er så teknisk av meg...):sleep:

• Like 1