Gå til innhold
Hundesonen.no

Moonhill's A cross Country


Guest Lill
 Share

Recommended Posts

http://img.photobucket.com/albums/v470/Jel...4ever/bamsi.bmp (Får ikke bilde opp så trykk på linken)

Moonhill's A cross Country(Bamsi)

13.03.97-12.12.03

Bamsi som vi kalte henne er den av de hundene som betyde mest får meg, var der bestandig får meg og hadde enormt med personlighet... Smart var hun også... Ho viste når Jeg var lei meg og trøstet meg, når jeg var glad løp hun rundt sammen med meg.. Var med meg overalt:p Fikk tanta mi til å stå utenfår kirka med henne på konfirmasjonen min... Var med på alle konfirmasjons bildene mine.... Og de fleste andre også... Vi merket at ho begynte å bli slapp og spiste dårlig(Ho var en godtemoms dilux) og ikke ville hun ha favoritt maten sin eller.. det var begynnelsen av høsten.. Dyrlegen fant ikke ut hva som hadde skjedd.. Ho ble bare dårligere og dårligere... Vi var hos dyrlegen med henne jevt og trutt de månedene... På begynnelsen av Desember ble ho kjempe dårlig... M&P avtalte tid som dyrlegen skulle komme, 8 desember, dagen før bursdagen min... Plutselig ble hun bedre... På bursdagen min var hun i toppform.. Vi lekte gikk tur og hadde det gøy sammen... Men neste dag igjen var ho så dårlig at vi måtte avlive henne... Dyrlegen kom og satte hennes siste sprøyte.. Takk får bursdags gaven jeg fikk Bamsi... Kunne ikke fått bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...