Snusmumrikk1 Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Heihei Har en finsk lapphund valp som nettopp er blitt 4 mnd. Oppdaget i dag at han har mistet de to nedre fortennene. Noen som vet om det er vanlig at de mister tenner så tidlig? Og når kommer det nye tenner? Ingen andre fra d samme valpekullet har begynt å miste tenner... Er veldig nysgjerrig Siter
Kaisen Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Min begynte vel også i 4-5 mnd alderen tror jeg. Framtennene faller ofte ut først. Ei jeg kjenner har en valp på 5 mnd som har mistet alle tennene sine det tar normalt sett ikke så lang tid før de nye kommer frem Siter
Snusmumrikk1 Skrevet 9. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Akkurat nå, Kaisen skrev: Min begynte vel også i 4-5 mnd alderen tror jeg. Framtennene faller ofte ut først. Ei jeg kjenner har en valp på 5 mnd som har mistet alle tennene sine det tar normalt sett ikke så lang tid før de nye kommer frem Siter
Snusmumrikk1 Skrevet 9. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Akkurat nå, Kaisen skrev: Min begynte vel også i 4-5 mnd alderen tror jeg. Framtennene faller ofte ut først. Ei jeg kjenner har en valp på 5 mnd som har mistet alle tennene sine det tar normalt sett ikke så lang tid før de nye kommer frem Okei tusen takk for svar blei ikke akkurat bekjymra, men tenke siden ingen andre i kullet hadde begynt Siter
Recommended Posts